“zeer slechte ervaring deze reis”
Beoordeling van Transavia

31 mei 2018 beoordeeld

deze beoordeling slaat enkel op onze terugreis 27-05-2018.de heenreis en de vorige reizen waren wel super goed.Was dit echter onze eerste ervaring geweest met transavia,zouden we nooit nog met transavia gevlogen hebben

3.392 - 3.396 van 43.260 beoordelingen

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht, leker rustig. Beenruimte was net voldoende, helaas was de hoofdsteun niet verstelbaar en te laag. Maar het ia budget, dus niet te veel verwachten van comfort en dergelijke. Personeel was vriendelijk.

31 mei 2018 beoordeeld

Prima voordelige vlucht, zelfs helemaal voorin ivm handicap van zwager. Hij had ooit van zijn moeder gehoord dat hij nóóit mocht vliegen, maar nu is hij enthousiast

31 mei 2018 beoordeeld

Betere stoelen, vriendelijk personeel en redelijke prijzen koopartikelen. Vliegt op goede vertrektijden.

31 mei 2018 beoordeeld

goede vlucht gehad alleen beide keren vertraging. Helaas zit ik altijd krap omdat ik 182 cm. lang ben en een gangpad plaats bestel.