“vlucht naat pisa zowel heen als terugvlucht vertraagd.”
Beoordeling van Transavia

31 mei 2018 beoordeeld

goede vlucht gehad alleen beide keren vertraging. Helaas zit ik altijd krap omdat ik 182 cm. lang ben en een gangpad plaats bestel.

1.799 - 1.803 van 39.389 beoordelingen

31 mei 2018 beoordeeld

Zowel op heen- als terugvlucht flinke vertraging (resp. bijna twee en een uur). En het comfort aan boord is zeer matig. Zeer weinig beenruimte en krappe stoelruimte. bemanning is overigens wel erg vriendelijk.

31 mei 2018 beoordeeld

alles was in orde. heel vriendelijk personeel. beenruimte in orde. Wij hadden vertraging werden goed op de hoogte gehouden door sms

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
31 mei 2018 beoordeeld

Check-in verliep voorspoedig, Vlucht was prima en op tijd. Personeel service gericht en behulpzaam. Gewoon goed.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig beenruimte, niet schoon, ietwat chaotisch maar ach, dat weet je als je een vlucht boekt bij een budgetmaatschappij. Wel lekker goedkoop dus is een keuze die je maakt.