“Vliegreis”
Beoordeling van Transavia

31 mei 2018 beoordeeld

alles was in orde. heel vriendelijk personeel. beenruimte in orde. Wij hadden vertraging werden goed op de hoogte gehouden door sms

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)

4.583 - 4.587 van 46.294 beoordelingen

31 mei 2018 beoordeeld

Check-in verliep voorspoedig, Vlucht was prima en op tijd. Personeel service gericht en behulpzaam. Gewoon goed.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig beenruimte, niet schoon, ietwat chaotisch maar ach, dat weet je als je een vlucht boekt bij een budgetmaatschappij. Wel lekker goedkoop dus is een keuze die je maakt.

31 mei 2018 beoordeeld

Prima qua prijs/kwaliteit. De stuardessen en stuards doen hun werk prima. Genoeg te koop aan boord en dan ook nog tegen redelijke prijzen.

31 mei 2018 beoordeeld

Ik kies er toch steeds zelf weer voor, dus klagen zal ik niet doen, maar het is wel elke keer te merken dat je met een Budget-maatschappij vliegt. Lange wachttijden bij het inchecken (op de terugweg bijna een uur in de rij gestaan), lang wachten bij de bagageband, strenge gewichtscontrole, flink bijbetalen voor extra bagage en eten aan boord, en krappe zitplaatsen. Maar de medewerkers zijn zeer vriendelijk en het aanbod aan betaalbare vluchten is meestal enorm groot. Daarom zal ik waarschijnlijk in de toekomst ook weer bij Transavia boeken.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)