“Budget, dus je krijgt waarvoor je betaalt”
Beoordeling van Transavia

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig beenruimte, niet schoon, ietwat chaotisch maar ach, dat weet je als je een vlucht boekt bij een budgetmaatschappij. Wel lekker goedkoop dus is een keuze die je maakt.

1.250 - 1.254 van 37.812 beoordelingen

31 mei 2018 beoordeeld

Prima qua prijs/kwaliteit. De stuardessen en stuards doen hun werk prima. Genoeg te koop aan boord en dan ook nog tegen redelijke prijzen.

31 mei 2018 beoordeeld

Ik kies er toch steeds zelf weer voor, dus klagen zal ik niet doen, maar het is wel elke keer te merken dat je met een Budget-maatschappij vliegt. Lange wachttijden bij het inchecken (op de terugweg bijna een uur in de rij gestaan), lang wachten bij de bagageband, strenge gewichtscontrole, flink bijbetalen voor extra bagage en eten aan boord, en krappe zitplaatsen. Maar de medewerkers zijn zeer vriendelijk en het aanbod aan betaalbare vluchten is meestal enorm groot. Daarom zal ik waarschijnlijk in de toekomst ook weer bij Transavia boeken.

31 mei 2018 beoordeeld

Gewoon zoals het hoort netjes en op tijd. Alleen jammer dat en geen tv en of films aan boord waren. En bij Correndon krijg je een gratis consumptie en en priority boarding als je extra beenruimte heb bij geboekt.

30 mei 2018 beoordeeld

Ik heb me verbaasd hoe professioneel en vriendelijk, zowel de Purcher als de stewardessen werkten en het iedereen naar hun zin maakten. Het leek wel een gesmeerde motor hoe hun samenwerking was. Ik heb me erg op mijn gemak gevoeld en niets was te veel en de stewardessen deden super hun best. Het was voor zowel de heen als de terugvlucht geweldig. Een echte kwaliteitsvlucht.