“Nimmer teleurgesteld”
Beoordeling van Transavia

30 mei 2018 beoordeeld

Goede vlucht, alles tijdig. Vriendelijk cabinepersoneel. Bagageafhandeling prima. Online ingexchecjkt. Dat is ideaal

1.297 - 1.301 van 37.928 beoordelingen

30 mei 2018 beoordeeld

ondanks staking frans luchtruim toch zeer tevreden volgende keer zeker terug reizen met transavia,vriendelijk en behulpzaam

30 mei 2018 beoordeeld

waardeloze nazorg. Transavia hult zich in stilzwijgen nadat wij een klachtenformulier hadden ingevuld. Pas toen ik mijn verhaal op de tijdlijn van Transavia op Facebook plaatste, kwam er een kleine reactie en bood men mij aan verder te helpen maar dat gebeurt dus gewoon niet, echt walgelijk

30 mei 2018 beoordeeld

Uitstekend ervaring gehad met Transavia in mei jongstleden. Het reisgezelschap bestond uit 2 volwassenen van Schiphol naar Funchal - Madeira - Portugal.

30 mei 2018 beoordeeld

Een typische vakantievlucht, beenruimte redelijk, cabine-crew uiterst vriendelijk. Maar ALLE drankjes (dus ook koffie en thee en water) apart betalen voor een wel heel dikke prijs is een beetje overtrokken.