“ondanks dat wij 2,5 uur van tevoren op het vliegveld waren presteerde Tansavia om door onjuiste informatie op de borden”
Beoordeling van Transavia

30 mei 2018 beoordeeld

waardeloze nazorg. Transavia hult zich in stilzwijgen nadat wij een klachtenformulier hadden ingevuld. Pas toen ik mijn verhaal op de tijdlijn van Transavia op Facebook plaatste, kwam er een kleine reactie en bood men mij aan verder te helpen maar dat gebeurt dus gewoon niet, echt walgelijk

2.460 - 2.464 van 41.122 beoordelingen

30 mei 2018 beoordeeld

Uitstekend ervaring gehad met Transavia in mei jongstleden. Het reisgezelschap bestond uit 2 volwassenen van Schiphol naar Funchal - Madeira - Portugal.

30 mei 2018 beoordeeld

Een typische vakantievlucht, beenruimte redelijk, cabine-crew uiterst vriendelijk. Maar ALLE drankjes (dus ook koffie en thee en water) apart betalen voor een wel heel dikke prijs is een beetje overtrokken.

30 mei 2018 beoordeeld

+ het hele proces, van boeking tot en met vlucht is prima.
- beenruimte voor mijn medereiziger erg krap
- kaasbroodje te lang in de over, vies, anders score goed

tip: geef in de informatie na het reserveren van de stoelen voor de terugvlucht aan dat je een boardingpas krijgt op de luchthaven, scheelt stress met zoeken naar een printer en op de luchthaven blijkt dat de geprinte boardingpass niet nodig is.

in de vragen hieronder: geeft mogelijkheid "niet van toepassing" er was nl. geen entertainment aan boord, dus kan ik die ook niet beoordelen

30 mei 2018 beoordeeld

opzich vriendelijk personeel!! Helaas ontbraken er wiegjes aan de wand voor het reizen met een baby (3,5 maand oud) zodat we een extra stoel hebben geboekt.
Over het meenemen van een kinderwagen via Odd size luggage werd niet moeilijk gedaan.

Er is geen entertainment aan boord: zelf meenemen dus.

Beleid van Transavia om geen tonic los te verkopen maar ALLEEN in combinatie met een fles gin is voor mij onbegrijpelijk...