Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“ondanks dat wij 2,5 uur van tevoren op het vliegveld waren presteerde Tansavia om door onjuiste informatie op de borden”
Beoordeling van Transavia


30 mei 2018 beoordeeld

waardeloze nazorg. Transavia hult zich in stilzwijgen nadat wij een klachtenformulier hadden ingevuld. Pas toen ik mijn verhaal op de tijdlijn van Transavia op Facebook plaatste, kwam er een kleine reactie en bood men mij aan verder te helpen maar dat gebeurt dus gewoon niet, echt walgelijk

    • Zitcomfort
    • Beenruimte
Bedank Marcel d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (41.122)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

2.460 - 2.464 van 41.122 beoordelingen

30 mei 2018 beoordeeld

Uitstekend ervaring gehad met Transavia in mei jongstleden. Het reisgezelschap bestond uit 2 volwassenen van Schiphol naar Funchal - Madeira - Portugal.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank TeunBreda
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 mei 2018 beoordeeld

Een typische vakantievlucht, beenruimte redelijk, cabine-crew uiterst vriendelijk. Maar ALLE drankjes (dus ook koffie en thee en water) apart betalen voor een wel heel dikke prijs is een beetje overtrokken.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank JohnLeeuw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 mei 2018 beoordeeld

+ het hele proces, van boeking tot en met vlucht is prima.
- beenruimte voor mijn medereiziger erg krap
- kaasbroodje te lang in de over, vies, anders score goed

tip: geef in de informatie na het reserveren van de stoelen voor de terugvlucht aan dat je een boardingpas krijgt op de luchthaven, scheelt stress met zoeken naar een printer en op de luchthaven blijkt dat de geprinte boardingpass niet nodig is.

in de vragen hieronder: geeft mogelijkheid "niet van toepassing" er was nl. geen entertainment aan boord, dus kan ik die ook niet beoordelen

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank MargreetdeBoer
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 mei 2018 beoordeeld

opzich vriendelijk personeel!! Helaas ontbraken er wiegjes aan de wand voor het reizen met een baby (3,5 maand oud) zodat we een extra stoel hebben geboekt.
Over het meenemen van een kinderwagen via Odd size luggage werd niet moeilijk gedaan.

Er is geen entertainment aan boord: zelf meenemen dus.

Beleid van Transavia om geen tonic los te verkopen maar ALLEEN in combinatie met een fles gin is voor mij onbegrijpelijk...

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank 2014Olivier2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.