“altijd prima, nu ook weer”
Beoordeling van Transavia

30 mei 2018 beoordeeld

+ het hele proces, van boeking tot en met vlucht is prima.
- beenruimte voor mijn medereiziger erg krap
- kaasbroodje te lang in de over, vies, anders score goed

tip: geef in de informatie na het reserveren van de stoelen voor de terugvlucht aan dat je een boardingpas krijgt op de luchthaven, scheelt stress met zoeken naar een printer en op de luchthaven blijkt dat de geprinte boardingpass niet nodig is.

in de vragen hieronder: geeft mogelijkheid "niet van toepassing" er was nl. geen entertainment aan boord, dus kan ik die ook niet beoordelen

1.762 - 1.766 van 39.246 beoordelingen

30 mei 2018 beoordeeld

opzich vriendelijk personeel!! Helaas ontbraken er wiegjes aan de wand voor het reizen met een baby (3,5 maand oud) zodat we een extra stoel hebben geboekt.
Over het meenemen van een kinderwagen via Odd size luggage werd niet moeilijk gedaan.

Er is geen entertainment aan boord: zelf meenemen dus.

Beleid van Transavia om geen tonic los te verkopen maar ALLEEN in combinatie met een fles gin is voor mij onbegrijpelijk...

30 mei 2018 beoordeeld

Als het enigszins kan, dan vliegen wij altijd met Transavia. Voor ons een betrouwbare luchtvaartmaatschappij

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel op de heen als terug vlucht een pak vertraging ☹️ en wat een onzin dat je hier minimaal 100 tekens in moet vullen. Vervelend gedoe ppffff!!!!!

30 mei 2018 beoordeeld

Hoewel de algemene indruk goed is, was de zitplaats erg krap, mede door een dikke passagier naast me en een onwillige voor me die zijn stoel naar achteren bleef houden. Gelukkig was er een andere plaats beschikbaar.