Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“"Wij hebben wel tonic maar als u tonic wil, moet u er ook een flesje gin bij kopen"”
Beoordeling van Transavia


30 mei 2018 beoordeeld

opzich vriendelijk personeel!! Helaas ontbraken er wiegjes aan de wand voor het reizen met een baby (3,5 maand oud) zodat we een extra stoel hebben geboekt.
Over het meenemen van een kinderwagen via Odd size luggage werd niet moeilijk gedaan.

Er is geen entertainment aan boord: zelf meenemen dus.

Beleid van Transavia om geen tonic los te verkopen maar ALLEEN in combinatie met een fles gin is voor mij onbegrijpelijk...

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank 2014Olivier2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (39.439)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

1.835 - 1.839 van 39.441 beoordelingen

30 mei 2018 beoordeeld

Als het enigszins kan, dan vliegen wij altijd met Transavia. Voor ons een betrouwbare luchtvaartmaatschappij

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank haarts2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel op de heen als terug vlucht een pak vertraging ☹️ en wat een onzin dat je hier minimaal 100 tekens in moet vullen. Vervelend gedoe ppffff!!!!!

Bedank kokkies2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 mei 2018 beoordeeld

Hoewel de algemene indruk goed is, was de zitplaats erg krap, mede door een dikke passagier naast me en een onwillige voor me die zijn stoel naar achteren bleef houden. Gelukkig was er een andere plaats beschikbaar.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank rvkordelaar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 mei 2018 beoordeeld

Personeel was uitstekend en behulpzaam. De zitruimte en dan vooral de beenruimte is zeer matig. Het is haast ondoenlijk om vierenhalf uur te zitten in deze positie.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank wjpstrijbosch
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.