“Weer eigenlijk als altijd alles goed.”
Beoordeling van Transavia

1 week geleden beoordeeld

Wederom zeer vriendelijk cabine personeel en een bijzonder aardige piloot met originele vlucht meldingen, verfrissend.

Schrijf een beoordeling

1 week geleden beoordeeld

Zeer prettig personeel, prima plaatsen. Op de terugweg wel wat vertraging maarja dat risico is er altijd.

1 week geleden beoordeeld

top ervaring - zoals altijd - dank voor het service gerichte personeel - volgende keer weer - ook voor kinderen een prima aanrader (ook met een unaccompanied minor)

2 weken geleden beoordeeld

Prima vlucht en geen vertraging. Echter op alle stoelen voor mij en rondom vind je spetters viezigheid. Ook rondom de luchtkanalen die boven je stoel zitten opeenhopingen van vastgeplakt stof en andere viezigheid. Dit is niet van slechts 1 gebeurtenis. Erg onhygiënisch aanzicht.

2 weken geleden beoordeeld

Op zich is Transavia een prima maatschappij. Ik vindt alleen dat er tijdens de vlucht teveel gepraat wordt door de crew; (te)veel uitleg over de vlucht- en andere overtollige informatie. Andere maatschappijen hebben dat veel minder.
Vooral op een late vlucht als deze wil ik rustig kunnen zitten....