“Prima vlucht”
Beoordeling van TAP Air Portugal

4 weken geleden beoordeeld

Prima en vlotte incheckprocedure, alleen heenvlucht ruim een uur vertraging gehad ivm communicatieproblemen met Frankrijk ..verder prima vlucht met redelijke kwaliteit lichte maaltijd en heel vriendelijke personeel

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen

5 weken geleden beoordeeld

Op maandag 2 september 2019 werd vlucht TP672 vlak voor vertrek gecanceld. Reden ? Joost mag het weten.. uiteindelijk balie gevonden waar we "informatie" kregen. Dinsdag 10 september ging er weer een vlucht om 15:00 uur.
Maar wij, TAP, kunnen niets voor u doen. U moet terug naar Lissabon en zelf een hotel zoeken en vervoer ook zelf regelen. De hotelkosten kunt u declareren tot € 100,00 per nacht en de taxikosten. En de koffers blijven in het vliegtuig.
Met andere woorden: zoek het maar uit.
Het interesseert ze allemaal niks. Verdrietige oudere mensen gezien, die het ook niet meer wisten, hoe nu verder.
Schandalige behandeling. Ze mogen een voorbeeld nemen aan Transavia die in zo'n situatie zijn zorgplicht kent naar hun klanten.

9 september 2019 beoordeeld

Goede vlucht,goed tijdschema , personeel bijzonder vriendelijk en attent. Eten was redelijk goed en warm .

Datum van reis: oktober 2018
9 september 2019 beoordeeld

Na een melding via sms dat de vlucht 10 minuten verlaat was de dag voor vertrek, werd er een gate gemeld. 20 minuten voor vertrek werd de gate veranderd. Op het tijdstip van vertrek verdween de vlucht van het scherm.
Na ee kwartier kwam er 1 mevrouw grondpersoneel rondroepen dat de vlucht omgeboekt was en dat we weer naar een andere gate moesten. In deze complete chaos bleek toen dat er maar een paar mensen later die dag meekonden en dat het merendeel, ook mensen met een overstap op Schiphol, de volgendendag om 18:25 konden vliegen. Op de vraag of die vlucht dan wel doorging konden ze geen garantie geven.
Dit is niet de eerste keer dat een vlucht voor me gecancelled werd, maar zo een grote chaos, nota bene op de thuisvluchthaven van TAP, had ik nog nooit meegemaakt.
Dus trek zelf maar de conclusie of U met TAP gaat vliegen.

5 september 2019 beoordeeld

Voor de eerste keer gevlogen met TAP Air Portugal. Over de hele lijn een super ervaring.
Reden van de vlucht was het ophalen van onze rescuedog.
Van het boeken van mijn ticket tot het bellen naar de klantendienst op de hond bij te boeken. Alles verliep top.
Alle medewerkers zijn super vriendelijk.
Deze maatschappij is echt een aanrader.
Qua klantvriendelijk kunnen ze er bij TUI-fly nog niets van leren.

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort