“falende klantenservice”
Beoordeling van TAP Portugal

20 februari 2018 beoordeeld

Aankomst in Fortaleza op 30.12.2017 (zaterdag) begon bij de bagageservice met de melding dat een van mijn koffers was achtergebleven in Lissabon. De koffer zou maandag 01.01.2018 worden(TAP vliegt n.l. niet op zondag naar Fortaleza) afgeleverd op vakantieadres. Dit werd echter 02.01.2018 in de vroege ochtend meer dan 48 uur later.
Bagageservice gaf aan de aankoopbonnen van de te maken extra kosten goed te bewaren, verder het advies te communiceren met "Fala Connosco" van TAP over deze aangelegenheid. Ik heb inmiddels via "Fala Connosco'" nu 3x formulieren ingevuld en evenzovele terugmeldingen met registratieno's maar een inhoudelijke reactie blijft achterwege, alleen de melding dat men dit voorval aan het analyseren is. In de algemene voorwaarden van TAP, overigens internationaal zijn aangesloten bij IAATA , moet hiervoor een gelimiteerde compensatie voor worden geboden. Maar TAP gaat slecht met zijn klanten om, men denkt waarschijnlijk door niet te reageren dan bloedt de zaak vanzef dood.

19 februari 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel hulpvaardig. Geen opmerkingen zeer vlotte afhandeling bij het inchecken

Aan de balie in Brussel spreekt men uiteraard Nederlands daarna Engels en Portugees

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het traject Amsterdam- Lissabon vlieg je met de TAP business class voor aanzienlijk minder geld dan met de KLM.
De service en de maaltijden zijn vergelijkbaar.
Enige minpunt: bij het instappen had het TAP grondpersoneel een chaos laten ontstaan.

31 januari 2018 beoordeeld

Vriendelijke bemanning, rustige vlucht. We kregen zelf een lichte maaltijd aangeboden. Van alles te drinken, koffie/thee, frisdrank, wijn of bier.
Vluchten vertrokken op tijd.

15 januari 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel, propere cabine en zetels. Spijtig dat er geen apero gegeven wordt zoals vroeger. Er was wel schuimwijn aanwezig maar dit werd niet gemeld alleen omdat we het zagen dat we er achter vroegen en er dan zeker kregen. Spijtig dat de zetels wel kort op elkaar staan. Wel moet ik melden dat het personeel de mensen vroegen hun stoel rechtop te zetten wanneer er eten werd geserveerd.