Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“correcte maatschappij”
Beoordeling van TAP Portugal


19 februari 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel hulpvaardig. Geen opmerkingen zeer vlotte afhandeling bij het inchecken

Aan de balie in Brussel spreekt men uiteraard Nederlands daarna Engels en Portugees

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank genkaca
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (10.428)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

36 - 40 van 10.428 beoordelingen

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het traject Amsterdam- Lissabon vlieg je met de TAP business class voor aanzienlijk minder geld dan met de KLM.
De service en de maaltijden zijn vergelijkbaar.
Enige minpunt: bij het instappen had het TAP grondpersoneel een chaos laten ontstaan.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
1  Bedank Jan P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 januari 2018 beoordeeld

Vriendelijke bemanning, rustige vlucht. We kregen zelf een lichte maaltijd aangeboden. Van alles te drinken, koffie/thee, frisdrank, wijn of bier.
Vluchten vertrokken op tijd.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Genieter H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 januari 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel, propere cabine en zetels. Spijtig dat er geen apero gegeven wordt zoals vroeger. Er was wel schuimwijn aanwezig maar dit werd niet gemeld alleen omdat we het zagen dat we er achter vroegen en er dan zeker kregen. Spijtig dat de zetels wel kort op elkaar staan. Wel moet ik melden dat het personeel de mensen vroegen hun stoel rechtop te zetten wanneer er eten werd geserveerd.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Bernard_Bernard_W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 januari 2018 beoordeeld

Vertragingen kunnen gebeuren, dat weet iedereen en moet iedereen kunnen accepteren. Het is wel een feit dat alle luchtvaartmaatschappijen hebben moeten accepteren dat wanneer er zich een vertraging plaatsvindt. Zo ook in deze: een vertraging van meer dan 6u en meer dan 3500 km van bestemming af zijn, wordt vergoed voor EUR 600.-, of zou toch moeten. Tot op heden heeft de luchtvaartmaatschappij al meer dan 4 maanden NIETS van zich laten horen, ondanks het correct indienen van een klachtenformulier. SHAME ON YOU TAP!

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank 483antonv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.