Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Kinderen door TAP op een laffe wijze behandeld, stress, angstaanvallen en hyperventillatie”
Beoordeling van TAP Portugal


19 augustus 2017 beoordeeld

TAP BEHANDELT KINDEREN OP EEN LAFFE WIJZE

Onze minderjarige dochter en haar 16 jarige vriendin zijn op 18 augustus 2017 door TAP regelrecht laaghartig behandeld bij de terugvlucht TP1902 van Faro naar Amsterdam.

TAP kiest uit commerciele overwegingen voor overboekingen in de hoop dat er enkele passagiers niet komen opdagen. TAP heeft op deze wijze ook vluchtnummer TP 1902 overboekt waarna TAP er op een laffe wijze voor koos om twee weerloze kinderen te weigeren wegens 'No Seats" terwijl er uiteraard wel geboekt, betaald is, een boardingpas wordt afgegeven en bij de gate zonder motivatie de stoelen geweigerd worden.

HET IS VOOR ONS ONVOORSTELBAAR DAT TAP KIEST VOOR DEZE COMMERCIELE OVERWINSTEN OVER DE RUG VAN ALLEEN REIZENDE MINDERJARIGEN. Heb dan als vlieg 'tuig' maatschappij in ieder geval de guts om volwassen en weerbare mensen uit te sluiten.

Consequentie: met een uiterst gebrekkige begeleiding en continue ondersteuning vanuit het thuisfront heeft de totale reis meer dan 20 uren geduurd; het 16 jarige meisje is op de vlucht naar Amsterdam als gevolg van een angstaanval en alle stress gaan hyperventileren en is langdurig door twee stewardessen behandeld met extra luchttoevoer en medicijngebruik.

Zeer benieuwd hoe de verantwoordelijken bij TAP hierop reageren (Site is uit de lucht, telefonisch niet bereikbaar)

Diane en Hans

    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Diane Z
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (8.267)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

44 - 48 van 8.267 beoordelingen

9 augustus 2017 beoordeeld

zeer goede bediening, iedereen vriendelijk en behulpzaam, stipt op tijd, mogelijkheid om " first lane " te boeken.
Dit was onze eerste keer met deze maatschappij, en dat zullen we zeker nog doen.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Patrick M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 augustus 2017 beoordeeld

Mooie aangename vlucht met een vlotte crew en bediening aan boord, helaas enkel crew sprak bijna geen andere taal dan Portugees of Engels waardoor sommige passagiers wel wat problemen hadden maar werden wel opgelost !!!

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank marcbetjes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 juli 2017 beoordeeld

Blijkt dat na diverse mail wissels TAP mijn betaalde en daarna door TAP geannuleerde reserveringskosten terug betaald heeft.
Met dank aan een medewerker van TAP Ines Claudio.
Tis een plus punt voor deze maatschappij na mijn eerder geschreven beoordeling.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank xxrex
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 juli 2017 beoordeeld

Vliegen met TAP houdt risico's in!
Het was ons niet duidelijk of we nu bagage mochten meenemen en indien niet wat de kosten hiervoor zouden zijn.
Resultaat was dat wij voor 4 koffers dik hebben bijbetaald, op de heenvlucht.
Op de terugvlucht was het nog erger, wij hebben onze koffers moeten uitladen om niet aan een belachelijk extra bedrag te komen!
De vlucht op zich is gewoon in orde, zonder meer. Maar TAP is zeker geen uitblinker, en wij vermijden deze maatschappij liever voor bvb Transavia.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Krisvdk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.