“Beenruimte lijkt elk jaar te krimpen”
Beoordeling van Swiss International Air Lines

29 september 2017 beoordeeld

Service aan boord was prima. Overstap airport Zurich is ook klein en overzichtelijk.
Beenruimte voor een vlucht van 11 uur was erg minimaal. Zodanig dat ik of niet meer zo lang in het vliegtuig wil zitten danwel doorspaar voor businessclass

20 september 2017 beoordeeld

Eigenlijk is iedere plek in Economy prima voor elkaar. redelijk ruim en de verzorging tijdens de vlucht is goed verzorgd.

17 september 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel, voedsel OK, beenruimte is wat krap. We kochten een zitplaats met meer beenruimte voor de vlucht Zürich-Singapore: 79€

6 september 2017 beoordeeld

Erg goed verzorgde vlucht met genoeg( bijna teveel ;-)) eten aan boord. Eten was goed, service van de stewardessen perfect. We kregen zelfs een ijsje. Alleen die rotte koptelefoontjes. Volgende vlucht maar een eigen koptelefoon meenemen. ( dat had mijn zoon trouwens wel gedaan) Veel keus aan films, series, muziek en spelletjes op je eigen scherm. We hadden de trouwjurk voor onze dochter in Amerika mee en daar werd netjes een locker voor vrijgemaakt zodat hij kon hangen. Eigenlijk was het gewoon heel goed.

31 augustus 2017 beoordeeld

Een keurig verzorgde reis.
Het het diner aan boord was heerlijk en cabin crew was ook uitstekend. Genoeg beenruimte en voldoende leuke films om te zien.