“Nakhea”
Beoordeling van Spirit Airlines

16 juli 2020 beoordeeld

Good, I dont want to write 100 characters. I'm sleepy. Hhvhhbvghjbv jjhhjbhj*nbhimnhojnkhchjjjbjkuhhj

Datum van reis: juli 2020

24 november 2019 beoordeeld

Geen problemen ondervonden maar als je voordelig wil vliegen moet je echt niet meer dan een rugzak meenemen. Iedere extra stap moet betaald worden en er is geen service aan board.

Datum van reis: november 2019
28 mei 2019 beoordeeld

Onvriendelijk grondpersoneel ,proberen je via de machine niet te laten inchecken zodat zij de boardingpas moet uitprinten kosten 20 dollar,

Datum van reis: mei 2019
27 december 2017 beoordeeld

Dit was verreweg de slechtste vlucht van de vele vluchten die ik in m'n hele leven heb gehad. Allereerst al problemen met de koffers en het personeel aan de balie die een fout maakten tussen onze geboekte handbagage en ruimbagage. Bij deze maatschappij bieden ze vluchten goedkoop aan. Er blijken echter vele kosten bij te komen voor hoge prijzen van oa handbagage.

Geen begroeting van cabin crew of piloot, er kwam nauwelijks een aardig woord vanaf, zelfs de standaard veiligheidsinstructies werden overgeslagen. Vliegtuig deugde van geen kant, maakte allerlei vage geluiden en bewegingen, waardoor de meerderheid van de passagiers aan het gillen was en riepen dat we neer gingen storten. De cabin crew heeft hier geen moment op gereageerd of mensen gerustgesteld. Geen enkele aankondiging van de piloot, dus het was maar afwachten wanneer je de lucht in ging of wanneer de daling ingezet werd.

Echt, kun je kiezen uit meerdere vluchten, kies dan een andere maatschappij dan Spirit. Ik betaal sinds deze vlucht liever iets meer voor een comfortabele vlucht.

Datum van reis: december 2017
3 oktober 2017 beoordeeld

Vluchttijden gewijzigd wat enorm nadelig was waardoor ik mijn vlucht heb moeten omboeken. Een paar dagen van te voren hetzelfde verhaal. Waardoor ik opeens 6,5 uur moest wachten en er geen goede alternatieven meer waren. Bij inchecken moet en zou ik een ticket uit Nic hebben en voldeed mijn ticket Colombia Brazilie niet (hoe kom ik daar zonder Nicaragua te verlaten). Als klap op de vuurpijl is mijn bagage niet overgeplaatst en nog steeds kwijt en was het ijskoud tijdens de vlucht. Al het personeel was overigens wel extreem vriendelijk.

Datum van reis: oktober 2017