“Superservice”
Beoordeling van Singapore Airlines

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prettige maatschappij om mee op reis te gaan. Ruime zitplaatsen, entertainment top, eten en drinken goed en vriendelijke crew.
Toilet werd diverse malen schoongemaakt helemaal top.
Overstap in Singapore ook prima. Op de terugreis een vest in bagagebak laten liggen, pas achter geko nen na overstap maar vanuit Schiphol netjes geregeld. Binnen enkele dagen op Schiphol op te halen. Bedankt daarvoor.

Datum van reis: juni 2018

21 juni 2018 beoordeeld

Het was een hele ervaring zo’n lange vliegreis maar wel geweldig. Kan er heel fijn op terug kijken. Dus perfect.

19 juni 2018 beoordeeld

Beste luchtvaartmaatschappij in mijn ogen.
Zeer vriendelijk cabine crew, eten was lekker (zilver bestek), goede bediening in het algemeen. Onze bagage kwam in Sydney 1 dag later aan, wij werden hiervoor gecompenseerd, bagage werd ook op verblijfplaats afgeleverd. Thumbs up!!!

Datum van reis: december 2017
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vlogen dit jaar voor het eerst met Singapore Airlines, van Amsterdam naar Bangkok en van Ho Chi Minh City weer naar Amsterdam. We hebben genoten. Vriendelijk en behulpzame cabin crew, lekker eten, veel keus in entertainment. De stoelen in economy waren comfortabel en ruim genoeg. Voor herhaling vatbaar!

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
1 juni 2018 beoordeeld

Als het even kan, dan boek ik bij Singapore Airlines om het feit dat zij voor mij de beste service hebben en je kan uit verschillende vluchttijden kiezen. Ik boek altijd een vlucht met de kortste tussenstop. Alweer aan het kijken voor een vlucht van volgend jaar.