“Voor mij de nummer 1.”
Beoordeling van Singapore Airlines

1 juni 2018 beoordeeld

Als het even kan, dan boek ik bij Singapore Airlines om het feit dat zij voor mij de beste service hebben en je kan uit verschillende vluchttijden kiezen. Ik boek altijd een vlucht met de kortste tussenstop. Alweer aan het kijken voor een vlucht van volgend jaar.

31 mei 2018 beoordeeld

eerste keer naar Bali gevlogen met Singapore, alles verliep vlot , ruime been ruimte , zeer vriendelijk personeel met goed bediening

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg prettige ervaring. Het personeel was vriendelijk gastvrij en behulpzaam. Eten gewoon oké en het entertainment erg goed. Snelle incheck en op tijd vliegen. Zeer aan te bevelen.

25 mei 2018 beoordeeld

Primainformatievoorziening vooraf en een relaxte check inn. Boarding verliep primaten goede stoel postie met extra beenruimte tegen meerprijs. Rustige vlucht en goede warme maaltijden, keurige verzorging door cabincrew

23 mei 2018 beoordeeld

Zeer prettige vlucht van Schiphol naar Perth , in Singapore een overstap van een paar uur. Goede service tijdens de vlucht. De nieuwste films werden vertoond. Het eten was goed.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)