“Prima”
Beoordeling van SilkAir

31 januari 2020 beoordeeld

Vlucht van Kuala Lumpur naar Singapore. De vlucht was prima verzorgd. Onderweg een versnapering met een drankje.

Datum van reis: december 2019

31 december 2019 beoordeeld

Ondanks een relatief korte vlucht, toch een perfecte maaltijd aan boord. Geen entertainment in deze airbus. Wel onbeperkte drankjes

Datum van reis: november 2019
5 mei 2019 beoordeeld

Prima vlucht evenals de retourvlucht een paar dagen later. Ondanks het feit dat de vlucht maar één uur duurde toch een warme maaltijd met zelfs een blikje Heineken bier.

Datum van reis: april 2019
13 april 2019 beoordeeld

Vriendelijke service. Wel hadden we een wear ouder toestel. Verassing! Mijn partner was jarig. Feestelijke felicitaties van de crew met cadeau en een heerlijk drankje

Datum van reis: april 2019
8 februari 2019 beoordeeld

in een duidelijk niet erg nieuw toestel vlogen we naar Cambodja; het cabinepersoneel was erg afstandelijk en nonchalant en gewoon ouderwets en slordig gekleed (maar gedroegen zich als modepoppen)
Geen Tv-schermpjes met entertainment
Gelukkig duurde de vlucht niet te lang
Op de terugreis vanuit Danang naar Singapore hadden we een perfecte Silkair vlucht

Datum van reis: januari 2019