“Prima vlucht”
Beoordeling van SilkAir

5 mei 2019 beoordeeld

Prima vlucht evenals de retourvlucht een paar dagen later. Ondanks het feit dat de vlucht maar één uur duurde toch een warme maaltijd met zelfs een blikje Heineken bier.

Datum van reis: april 2019

13 april 2019 beoordeeld

Vriendelijke service. Wel hadden we een wear ouder toestel. Verassing! Mijn partner was jarig. Feestelijke felicitaties van de crew met cadeau en een heerlijk drankje

Datum van reis: april 2019
8 februari 2019 beoordeeld

in een duidelijk niet erg nieuw toestel vlogen we naar Cambodja; het cabinepersoneel was erg afstandelijk en nonchalant en gewoon ouderwets en slordig gekleed (maar gedroegen zich als modepoppen)
Geen Tv-schermpjes met entertainment
Gelukkig duurde de vlucht niet te lang
Op de terugreis vanuit Danang naar Singapore hadden we een perfecte Silkair vlucht

Datum van reis: januari 2019
4 februari 2019 beoordeeld

Prima en comfortabele vlucht. Vriendelijk personeel. Ondanks de korte vlucht toch een lekkere maaltijd geserveerd gekregen. Wat hogere bagagelimiet (kg) dan andere maatschappijen.

Datum van reis: december 2018
18 januari 2019 beoordeeld

Vriendelijk personeel, je wordt goed bediend, maar ik had niet verwacht dat er geen TV-schermpjes in de stoelen zaten. Je kon wel een app downloaden voor je smartphone/tablet, maar als je dat niet hebt, is 6 uur lang vliegen. Vlucht vertrok ook met een half uur vertraging waardoor connecting flights erg in het gedrang kwamen.

Datum van reis: november 2018