“een goede vlucht”
Beoordeling van SilkAir

22 mei 2018 beoordeeld

voldoende beenruimte en vriendelijk personeel. wel wat oude stoelen. de service is heel behoorlijk en we vlogen perfect op tijd.

Datum van reis: mei 2018

1 februari 2018 beoordeeld

Een kort vluchtje, maar toch voldoende tijd om warme maaltijden uit te delen. Best wel lekker! Personeel is heel vriendelijk, het toestel oogt betrouwbaar.

Datum van reis: juli 2017
13 november 2017 beoordeeld

Ook hier weer zeer stipte vlucht, goed onderhouden toestel, vriendelijk personeel.
Er was een snack en een drankje. Zeker aan te bevelen.
Vlucht kan online geboekt worden

Datum van reis: november 2017
11 oktober 2017 beoordeeld

Goede vlucht, goede service, goede afhandeling zeer vriendelijk cabinepersoneel, maar de entertaiment lat wat te wensen over

Datum van reis: september 2017
9 oktober 2017 beoordeeld

Meteen krijg je het gevoel dat je in goede handen bent, verzorging prima eten verbazend goed en het Cabine personeel heeeeel vriendelijk en behulpzaam.
Veel info over de vlucht en we kregen ook te horen waarom we 10 minuten later aan zouden komen, weers omstandigheden. Ik was positief verbaasd voor de eerste keer vliegen met deze maatschapij, maar zou er geeeeen moeite mee hebben vaker met ze te vliegen na deze ervaring

Datum van reis: september 2017