Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Slechte communicatie naar passagiers!”
Beoordeling van SAS


14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het afleveren van de koffer waren 3 grond stewardessen druk bezig elkaar foto’s te laten zien van hun vakantie. Uiteindelijk is iemand uit de rij gaan vragen of ze misschien tijd hadden om koffers in te nemen!!! Vertraging bij de gate en niemand van het grondpersoneel die maar iets vertelde of omriep!! Vlucht zou om 14.55 vertrekken en om 15.15 stond er op het informatieboekje bij de gate dat er vertraging was tot 15.50 / eindelijk!!!! Bij het inchecken liepen de poortjes regelmatig vast en de 2 heren van het grondpersoneel waren niet erg behulpzaam. De stewardess in het vliegtuig was door de omroepinstallatie aan boord niet te verstaan ik neem aan dat de informatie niet relevant was. Het vliegtuig was half vol - begrijpelijk! Slechte maatschappij SAS en slechte beurt naar de passagiers op deze reis.

Datum van reis: september 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank weesp1954
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (9.056)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

3 - 7 van 9.056 beoordelingen

9 september 2019 beoordeeld

Op tijd, vriendelijke bediening,zoals het zou moeten...
Inchecken verliep vlot en duidelijk, in het vliegtuig werden die passagiers die wensten geholpen met de handbagage...alles verliep rustig en vlot..fijne vlucht gehad

Datum van reis: september 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank WAbelgiancouple
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 augustus 2019 beoordeeld

Sas geboekt naar Kopenhagen, upgrade geboekt en betaald. Een dag voor vertrek een bericht dat er alsnog een andere stoel dan geboekt, wordt toegewezen. Je krijgt geen geld terug voor de betaalde upgrade. Kortom, met SAS vliegen we nooit meer.

Datum van reis: mei 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
1  Bedank Janm2012
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 juli 2019 beoordeeld

OPGELET!! Aan reizigers die met sas vliegen. De site is zeer onduidelijk of je al dan niet bagage 23 kg mag meenemen! Ze zijn in de luchthaven al gewoon dat reizigers !! 70 euro !! moeten betalen omdat hun baggage niet in hun vliegticket zit. SAS gelieve eens duidelijk te reageren waar je kan zien waar je baggage al dan niet in je vliegticket is inbegepen? Misschien komt er dan eens een einde aan deze praktijken waar jullie waarschijnlijk veel inkomsten mee binnenrijven van onwetende reizigers. Mvg

Datum van reis: juli 2019
Bedank Lucy_Dhondt
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 juli 2019 beoordeeld

Door een staking konden wij op zondag 28 april 2019 niet vertrekken en waren we gedwongen om te boeken naar Norwegian airlines op 29 april 2019. Tot op vandaag heeft SAS de extra kosten vanwege de duurdere tickets niet vergoed. Ook een compensatie voor een dag verlies van vakantie wordt niet betaald. Inschakeling van een claimmaatschappij was noodzakelijk.
SAS heeft ruim een week staking gehad en liet passagiers aan hun lot over. Geen enkele service ondervonden. Ook geen opvang geregeld door SAS.

Datum van reis: april 2019
1  Bedank Jors1974
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.