Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Voordelig met goede service”
Beoordeling van SAS


31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service aan boord vriendelijk personeel en niet duur. Enige minpuntje was dat ze geen kindermenu hadden. Had ik hij het boeken wel opgegeven.

Datum van reis: mei 2018
Bedank saskiaasten
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (7.145)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

21 - 25 van 7.145 beoordelingen

29 mei 2018 beoordeeld

Prima luchtvaartmaatschappij als het gaat om beenruimte, personeel en stiptheid. Maar wat een verschrikkelijke chaos bij het inchecken. Veel te veel handbagage en daardoor vervelend instappen en behoorlijk wat irritatie bij personeel en passagiers. Zo'n chaos heb ik zelden meegemaakt. Ook op de terugreis was het precies hetzelfde. De SAS zou er goed aan doen om de strikte richtlijnen betreffende de handbagage beter te controleren en op te volgen. Sommige mensen hadden wel hele grote formaten koffers bij zich.

Datum van reis: mei 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Villa C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 mei 2018 beoordeeld

Goede maatschappij. Je betaalt niet voor stoelkeuze. Daar tegenover staat dat je aan boord niet een gratis snack krijgt zoals bij KLM. Beenruimte is voldoende.

Datum van reis: april 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Bob_AMS
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

prettige vlucht zonder ergenis van te krappe zitplaatsen zoals bv bij Transavia. prima geregeld en is in iedergeval de koffie gratis

Datum van reis: mei 2018
Bedank peatlover
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 mei 2018 beoordeeld

We moesten helaas één ticket annuleren, ontvingen zelfs geen gedeeltelijke terugbetaling terwijl de stoel 2x bezet werd door een vreemde dus uiteindelijk 2x is verkocht door SAS. Daarnaast kregen we slechts één gratis niet-alcoholisch drankje op een intercontinentale vlucht van 10 uur. Ongelooflijk. Wij vliegen nooit meer met SAS.

Datum van reis: april 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank hadiemar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.