“Voordelig met goede service”
Beoordeling van SAS

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service aan boord vriendelijk personeel en niet duur. Enige minpuntje was dat ze geen kindermenu hadden. Had ik hij het boeken wel opgegeven.

29 mei 2018 beoordeeld

Prima luchtvaartmaatschappij als het gaat om beenruimte, personeel en stiptheid. Maar wat een verschrikkelijke chaos bij het inchecken. Veel te veel handbagage en daardoor vervelend instappen en behoorlijk wat irritatie bij personeel en passagiers. Zo'n chaos heb ik zelden meegemaakt. Ook op de terugreis was het precies hetzelfde. De SAS zou er goed aan doen om de strikte richtlijnen betreffende de handbagage beter te controleren en op te volgen. Sommige mensen hadden wel hele grote formaten koffers bij zich.

25 mei 2018 beoordeeld

Goede maatschappij. Je betaalt niet voor stoelkeuze. Daar tegenover staat dat je aan boord niet een gratis snack krijgt zoals bij KLM. Beenruimte is voldoende.

Datum van reis: april 2018
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

prettige vlucht zonder ergenis van te krappe zitplaatsen zoals bv bij Transavia. prima geregeld en is in iedergeval de koffie gratis

22 mei 2018 beoordeeld

We moesten helaas één ticket annuleren, ontvingen zelfs geen gedeeltelijke terugbetaling terwijl de stoel 2x bezet werd door een vreemde dus uiteindelijk 2x is verkocht door SAS. Daarnaast kregen we slechts één gratis niet-alcoholisch drankje op een intercontinentale vlucht van 10 uur. Ongelooflijk. Wij vliegen nooit meer met SAS.

Datum van reis: april 2018
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)