“Prima vlucht!”
Beoordeling van SAS

24 februari 2018 beoordeeld

Vriendelijke crew. Behulpzaam.
Informatie over bestemming.
Zocht na vertraging oplossing voor problemen met overstappen.

19 februari 2018 beoordeeld

vlucht Amsterdam -> Oslo -> Tromso
1 uur vertraging van Oslo naar Tromso vanwege sneeuwval in Oslo. Op veel luchthavens zou onder deze omstandigheden de vlucht geannuleerd worden.
Luchthaven van Oslo is netjes duidelijk en verzorgd.

Verder punctueel en vlot.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
8 februari 2018 beoordeeld

Prima luchtvaartmaatschappij. Gevlogen via Oslo dus heen en terug 4 x dezelfde luchtvaartmaatschappij ervaren en ook 4 x hetzelfde vliegtuig Boeing 737-800. Uitermate vriendelijke medewerkers bij incheck + bagage afgifte en tevens uitermate vriendelijke stewards en stewardessen.
Wat de vluchten onaangenaam maakt zijn de medewerkers bij de veiligheidcheck op Schiphol ( pen gestolen) en de medepassagiers ( onbehouwen en lomp gedrag).
Het is werkelijk onvoorstelbaar hoe vriendelijk personeel aan boord blijft bij dit soort passagiers

• Eten en drinken
7 februari 2018 beoordeeld

Online inchecken + inleveren bagage: perfect.
Stiptheid: perfect.
Aansluiting in Stockholm + transfer bagage: perfect.
Service aan boord: gratis water / koffie / thee

Enig minpunt: heel oude toestellen met vrij oncomfortabele zetels + weinig ruimte voor handbagabe

• Eten en drinken
5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een uurtje vertraging konden wij vertrekken richting Kiruna met een transit in Stockholm. Door die vertraging hebben wij onze vervolg vlucht naar Kiruna gemist. We werden voor de omboeking verder goed geholpen door het grondpersoneel. Gratis koffie en thee tijdens de vlucht en voor het overige moet worden betaald. Personeel aan boord zijn vriendelijk en behulpzaam. Prima vliegmaatschappij, alleen een klein minpuntje is voor een stoelreservering voor een gewone europese vlucht extra moet worden betaald.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)