“Artic bird”
Beoordeling van SAS

7 januari 2018 beoordeeld

Onze vlucht van stockholm naar kiruna had helaas wat vertraging, maar dit werd redelijk gecompenseerd door efficiente boarding. We hadden zitplaatsreservering gemaakt en zaten bij de nooduitgang, prima plekken.

1 januari 2018 beoordeeld

keurige maatschappij. vooraf wilden we info over hoe we onze fietsen mee konden nemen, wat de prijzen waren en hoe de fietsen verpakt moesten worden. aan de sas-desk in Bodo wisten ze het niet. we moesten bellen met de internationale servicedesk. na 17 minuten nog geen contact.

ons was hulp toegezegd in vorm van verpakkingsmateriaal op het vliegveld. dat bleek op te zijn, en de sas-desk verwees naar avinor. en die verwees weer terug. hadden we een echt probleem.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
24 december 2017 beoordeeld

Keurige vluchtmaatschappij. Nette informatie en personeel. Stoelen hadden voldoende ruimte voor je benen. Krijgt koffie en thee gratis tijdens de vlucht.

8 december 2017 beoordeeld

ondanks het feit dat het een korte Europese vlucht was, was de service en boardingsnelheid op orde. Geen gedram en geduw zoals bij sommige low-cost-carriers, maar gewoon netjes inchecken en boarden. Er was tijdens de vlucht zelfs gratis water, koffie en thee.
Kortom: een stabiele en comfortabele vlucht

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
6 december 2017 beoordeeld

Goede maatschappij. Goede service en vriendelijk personeel. Nadeel is dat er geen rechtstreekse vlucht is. Op Oslo krijg je ruim de tijd om over te stappen.