“Achter instappen”
Beoordeling van SAS

19 juli 2017 beoordeeld

Tijdens een trip naar Scandinavië maakten we een vlucht van Kopenhagen naar Gotenburg. We deden dit met SAS maar de vlucht werd uitgevoerd door Jet Time. We vlogen met een ATR 72, een klein vliegtuig, waarbij we achter moesten instappen. De trap die we daarvoor moesten gebruiken was nogal smal en mijn 68-jarige moeder worstelde duidelijk met haar koffertje maar de mannelijke flight attendant bij de deur stak niet even een handje toe. Zijn vrouwelijke collega was behulpzamer toen we, door onze beperkte lengte, wat moeite hadden met het opbergen van onze spullen in het bagagevak. Het was maar een kort vluchtje dus veel catering verwachtten we niet. We konden in Economy gratis koffie en thee krijgen. Als we iets anders wensten, moest hiervoor betaald worden. Bij de SAS Plus klasse was wel meer inbegrepen. De vlucht was op zich prima, zij het wat vertraagd.

26 juni 2017 beoordeeld

vriendelijk cabinepersoneel. Genoeg beenruimte. Stipte vlieguren. Gratis thee en koffie. Moderne goed onderhouden vliegtuigen

22 juni 2017 beoordeeld

Uiterst tevreden van de maatschappij SAS , dit is de eerste keer dat ik met deze maatschappij vlieg. Vertrek op tijd zowel heen als terugvlucht.
Erg vriendelijk personeel. Koffie en thee op de vlucht.

15 april 2017 beoordeeld

Er is een duidelijk verschil tussen economy en premium economy. Vooral de beenruimte is een groot verschil wel krijg je gratis water, koffie en thee. Het personeel blijft steeds even vriendelijk.

15 april 2017 beoordeeld

Basis service is meer dan goed. Beenruimte in deze klasse heel goed. Zeer vriendelijk personeel, steeds op tijd vertrokken en vlotte boarding.