“prijs kwaliteit verhouding klopt”
Beoordeling van Ryanair

31 mei 2018 beoordeeld

vlieg regelmatig naar Spanje en Portugal met Ryanair. Meestal voor zeer betaalbate prijs.Prima voor vliegen binnen Europa. Voordeel is dat je ruim van te voren digitaal kan inchecken en vaak ook al voor de terugvlucht. Helaas hebben ze per 1 januari 2018 het beleid aangepast voor handbagage, verder over het algemeen prima.

• Eten en drinken

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tot mijn verbazing is t online niet mogelijk om bij ‘automatische plaats toewijzing’ naast de andere persoon uit je gezelschap te zitten! 14 rijen tussen mij en mijn dochter... als ik 20 euro betaal kan ik nog wisselen.

Andere tegenvaller; mijn handbagage koffer werd ingecheckt! Dus maar 10 kg mee, alle vloeistoffen laten zien voor niks! En ook wachten op de bagageband dus. Zeer onaangenaam.

Gelukkig kon ik IN t vliegtuig nog ruilen van plek, want hij zat niet vol. Maar t leek wel een stoelendans... om me heen was iedereen aan t schuiven. Wel aardig personeel, deed niet moeilijk.

Bereid je dus voor op tegenvallers als je met Ryanair vliegt, want ze noemen dit ‘transparant’ ... dat je voor allerlei zaken betaalt (of niet).

31 mei 2018 beoordeeld

Snelle en goede vlucht, zowel heen als terugvlucht. Vriendelijk personeel en veel plaats op het vliegtuig.

30 mei 2018 beoordeeld

We hadden voor 4 personen vlucht naar Barcelona geboekt om op zaterdag te gaan maar op donderdagavond was heenvlucht gecancelled.!
Overweeg toch om betrouwbare transavia weer te nemen omdat ik nu huiverig ben om te boeken.

30 mei 2018 beoordeeld

Enkele dagen voor vertrek werd ons via sms gemeld dat de vlucht geannuleerd werd.
Dit werd gemeld zonder enige uitleg waarom. Wij moesten dus zelf zorgen voor een andere vlucht. De auto die we hadden gereserveerd moest ook worden veranderd met een meerkost uiteraard. Het klachtenformulier van Ryanair is dan ook nog zo moeilijk te vinden. UIteindelijk zijn we 2 dagen later kunnen vertrekken vanuit Eindhoven omdat we eerst in Nederland hadden geboekt moesten we ook vanuit Nederland vertrekken. Na contactname met ryanair werd ons gemeld dat we geen schadevergoeding ( 2dagen minder en meerkost huur auto) kregen.

• Eten en drinken