“Alles goed verlopen”
Beoordeling van Ryanair

31 mei 2018 beoordeeld

Snelle en goede vlucht, zowel heen als terugvlucht. Vriendelijk personeel en veel plaats op het vliegtuig.

30 mei 2018 beoordeeld

We hadden voor 4 personen vlucht naar Barcelona geboekt om op zaterdag te gaan maar op donderdagavond was heenvlucht gecancelled.!
Overweeg toch om betrouwbare transavia weer te nemen omdat ik nu huiverig ben om te boeken.

30 mei 2018 beoordeeld

Enkele dagen voor vertrek werd ons via sms gemeld dat de vlucht geannuleerd werd.
Dit werd gemeld zonder enige uitleg waarom. Wij moesten dus zelf zorgen voor een andere vlucht. De auto die we hadden gereserveerd moest ook worden veranderd met een meerkost uiteraard. Het klachtenformulier van Ryanair is dan ook nog zo moeilijk te vinden. UIteindelijk zijn we 2 dagen later kunnen vertrekken vanuit Eindhoven omdat we eerst in Nederland hadden geboekt moesten we ook vanuit Nederland vertrekken. Na contactname met ryanair werd ons gemeld dat we geen schadevergoeding ( 2dagen minder en meerkost huur auto) kregen.

• Eten en drinken
29 mei 2018 beoordeeld

Verschillende malen verleden jaren en dit jaar met Ryanair gevlogen. Praag, Beziers en Lissabon enz.Laatste keer naar Madrid stond er ineens mijn roepnaam op mijn ticket. Als ik tickets boek staat alles er al voorgeprint op de website waar ik reserveer, hoe ze aan mijn voornaam zijn gekomen ipv de naam die in mijn paspoort staat is mij een raadsel. De kosten waren € 160 bij het boarden. Ik weet nog steeds niet hoe die naam op mn ricket is gekomen. Daarbij vind ik € 160 euro een absurde prijs voor een naamsverandering!

• Eten en drinken
29 mei 2018 beoordeeld

Niet duur. Stoelen zijn niet echt ruim, maar voor deze prijs, geen probleem. Aardig personeel. Geen wachttijd in Weeze, perfect.