“Op vakantie naar Estartit Costa Brava”
Beoordeling van Ryanair

30 mei 2018 beoordeeld

Enkele dagen voor vertrek werd ons via sms gemeld dat de vlucht geannuleerd werd.
Dit werd gemeld zonder enige uitleg waarom. Wij moesten dus zelf zorgen voor een andere vlucht. De auto die we hadden gereserveerd moest ook worden veranderd met een meerkost uiteraard. Het klachtenformulier van Ryanair is dan ook nog zo moeilijk te vinden. UIteindelijk zijn we 2 dagen later kunnen vertrekken vanuit Eindhoven omdat we eerst in Nederland hadden geboekt moesten we ook vanuit Nederland vertrekken. Na contactname met ryanair werd ons gemeld dat we geen schadevergoeding ( 2dagen minder en meerkost huur auto) kregen.

29 mei 2018 beoordeeld

Verschillende malen verleden jaren en dit jaar met Ryanair gevlogen. Praag, Beziers en Lissabon enz.Laatste keer naar Madrid stond er ineens mijn roepnaam op mijn ticket. Als ik tickets boek staat alles er al voorgeprint op de website waar ik reserveer, hoe ze aan mijn voornaam zijn gekomen ipv de naam die in mijn paspoort staat is mij een raadsel. De kosten waren € 160 bij het boarden. Ik weet nog steeds niet hoe die naam op mn ricket is gekomen. Daarbij vind ik € 160 euro een absurde prijs voor een naamsverandering!

29 mei 2018 beoordeeld

Niet duur. Stoelen zijn niet echt ruim, maar voor deze prijs, geen probleem. Aardig personeel. Geen wachttijd in Weeze, perfect.

29 mei 2018 beoordeeld

Vlucht geannuleerd door Ryanair - Nergens hulp bij gehad, andere vlucht moeten boeken, extra hotelovernachting, taxi kosten.. Al met al bijna €600 aan extra kosten gemaakt maar willen niks vergoeden.

29 mei 2018 beoordeeld

Vlucht zonder problemen; snel en efficiënt. Als onderdeel van een citytrip geboekt. Via Ryanair-app wel kunnen inchecken maar daar moet dan weer wel voor betaald worden!! Ruim €18 extra kosten voor vlucht die al betaald was.