“Uitstekende klantenservice”
Beoordeling van Ryanair

23 februari 2018 beoordeeld

De vakantiediscounter had een fout gemaakt bij het invoeren van mijn voornaam, 1 foute letter. Een telefoontje naar Ryanair en zij hebben het probleem direct opgelost. Mijn complimenten voor deze service.

23 februari 2018 beoordeeld

Simpel, maar voor de prijs ook niet meer verwacht. Voor korte vluchten heel goed te doen. Personeel is vriendelijk. Spreken geen nederlands. Bij douane moest ik van alles uit de koffer verwijderen omdat koffer niet in ruim ging. Komen we bij de gate moeten alle bagage ineens in het ruim. Hadden ze wel mogen vertellen, had ik niets weg hoeven gooien. Baalde daar flink van.

23 februari 2018 beoordeeld

We hadden priority geboekt dus hadden we geen problemen met de bagage en/of handbagage. Het is dan niet meer low cost maar bij gebrek aan andere maatschappijen met hetzelfde aanbod waren we genoodzaakt om Ryanair te boeken.

22 februari 2018 beoordeeld

Betaal opties als je wat ouder bent. Bepaal zeker je zetels om bij elkaar te zitten en zorg er voor dat je op de middenrij een zitje hebt.

20 februari 2018 beoordeeld

Prijs kwaliteit verhouding gewoon goed,ook de service aan boord voldeed goed.
Snelle bagage afhandeling in krakau ,vriendelijke stewards