“Niets op aan te merken ”
Beoordeling van Ryanair

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag voor de eerste keer met Ryanair gevlogen. Was er niet zo gerust in met al die negatieve dingen die je hier leest. Tot nu toe de beste ervaring gehad met Tui maar vanaf nu is Ryanair ook één van onze favoriete luchtvaart maatschappijen. Vlotte in check met bagage, stipte vlucht, goeie landing!! Kozen wel voor de priority check in en extra beenruimte. Maar alles verliep vlekkeloos!! Een aanrader!! Top!!

19 februari 2018 beoordeeld

Tja, op de heenweg was het een vrieskist en op de terugweg een sauna, maar wat verwacht je voor een vlucht van 11€. Al met al een prima ervaring van een maatschappij waar ik niet al te veel van verwachtte.

19 februari 2018 beoordeeld

Bij incheck bleek onze ruimbagage waarvoor we reeds 100 euro betaald hadden voor 2 personen (2 maal 20kg), 7 kg te zwaar te wegen.
Ik moest daarvoor 70 euro bij betalen.
Bij thuiskomst zelf gewogen was het nog geen 5 kg.
Het zijn zakkenvullers.
Zal in de toekomst reisarrangementen zoeken zonder Ryanair vluchten.

18 februari 2018 beoordeeld

Als je met Ryanair vliegt, weet je dat dit een lowbudget maatschappij is. Dat betekent ook dat je voor alle service aan boord zult moeten betalen. Het is dus je eigen keuze.....goedkoop tarief EN drankjes/eten betalen of een duurdere vlucht en een drankje en eten inclusief.
De kwaliteit van het eten (Sandwich) bij Ryanair was overigens wel zeer goed.

18 februari 2018 beoordeeld

Lang wachten buiten na incheck. Afstand buiten naar vliegtuig te ver. Vriendelijke crew. Weinig ruimte op en bij zitplaats. Wel heel goedkoop.