“Even lang weekend weg”
Beoordeling van Ryanair

16 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect voor zo weinig geld zo veel service. Vriendelijk en keurig netjes behandeld. Complimenten aan de bemanning!

15 januari 2018 beoordeeld

Alleen handbagage mee genomen om zo snel na landing weg te kunnen gaan. Mijn handbagage en dat van 50 andere mensen moest in het ruim meegenomen worden en dus moest ik mijn handbagage van de band halen. Dit betekende wachten ipv direct weg kunnen. Slechte zaak maar dit was niet het enige. 3 tickets geboekt maar je wordt random in het vliegtuig ingedeeld ook al had ik ze alle 3 tegelijkertijd geboekt. 1 zat er voorin 1 in het midden en 1 achterin het vliegtuig. Als je bij elkaar wil zitten betaal je extra geld. Om de 5 minuten wordt er omgeroepen dat je wat kan kopen. Vergeet slapen maar want elke keer schrik je je kapot. Low budget company maar ze jagen je op extra kosten als je met je reisgenoten samen wil zitten dankzij random plaatsing. Handbagage heen en terug niet mee kunnen nemen vanwege plaats gebrek dus moeten afgeven. Om de haverklap proberen goederen te slijten aan passagiers. De stewards en stewardessen kunnen hier helemaal niks aan doen, onderdeel van hun baan, waren beleefd en professioneel

13 januari 2018 beoordeeld

Altijd snel, altijd op tijd, prima service, goede prijzen en fijn dat Ryanair op Ancona vliegt! Jammer dat ze niet meer op woensdag ook vliegen op Ancona.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn veelvliegers, al 15 jaar met ryanair en zeker 4 tot 5 x per jaar een retourvlucht. En dat is niet voor niets. 11jan. terug gevlogen vanaf Tenerife. Mooi op tijd weg en goede service. Het is niet duur wel alle gegevens goed invullen. Overigens vanaf Eindhoven ook prima.

12 januari 2018 beoordeeld

Vriendelijke staff aan boord. Werden goed verzorgd. Voldoende beenruimte en opbergruimte voor de on-board baggage