“Lisboa”
Beoordeling van Ryanair

11 december 2017 beoordeeld

Alles mooi op schema, vriendelijk personeel, genoeg beenruimte, gewoon een prima reis gehad voor een heel laag bedrag. Zestig euro voor een retourtje Lissabon is te gek.

10 december 2017 beoordeeld

alles verliep volgens planning; fijn. alleen die trompetten bij landing moeten maar eens worden afgeschaft.

9 december 2017 beoordeeld

Na alle negatieve berichtgeving van stoppende piloten van de laatste tijd, waren we nieuwsgierig of we problemen zouden ondervinden.
Maar, zoals we tot nu toe hebben ervaren, geen problemen, alles op tijd en stond in orde. Hopelijk blijft dit nu zo voor iedereen.

9 december 2017 beoordeeld

Zogezegd low budget maatschappij maar eens je begint te boeken moet je voor letterlijk alles bijbetalen zodat de werkelijke prijs van je ticket niet veraf ligt van de andere maatschappijen. De manier waarop je wordt behandeld tart soms elke verbeelding. Je wordt samen "gedreven" bijna als een kudde vee, en opgejaagd richting vliegtuig. Alles moet supersnel gaan. Je zit nog niet neer of de piloot stijgt al op in ware cowboystijl. De landing gaat er al even snel en hard aan toe. De laatste keer dat ik met deze maatschappij vloog moesten wij boarden aan de achterkant van het vliegtuig. 2 stewardessen die daar stonden verboden ons de toegang...we moesten wachten (in de brandende zon) tot zij gedaan hadden met hun middagkletske. En daarna kon het weer allemaal niet snel genoeg gaan. Zeker geen aanrader om mee te vliegen deze maatschappij !

9 december 2017 beoordeeld

Zoals verwacht moet ik eigenlijk zeggen. Krappe ruimtes (tenzij je wat extra voetruimte hebt geregeld).
Vlucht zelf gaat net als andere vluchten, valt niets over te zeggen.
Ik vond persoonlijk dat de medewerkers van Ryanair goed service leverden.
Het krijgt al met al steeds meer het egvoel van de busreis