“Eenvouding maar prima”
Beoordeling van Ryanair

4 weken geleden beoordeeld

Tja, als je met Ryanair vliegt weet je dat je qua service en klantvriendelijkheid weinig hoeft te verwachten. De toestellen waarmee ze vliegen zijn prima en modern. Ook was ons toestel netjes schoon. Aan boord kun je tegen betaling wat te eten en drinken bestellen. Ook kun je nog steeds krasloten kopen (waarom???). De crew is vaak amper te verstaan via het omroepsysteem (slecht Engels sprekend in combinatie met slecht omroepsysteem). Grootste voordeel zijn de lage kosten voor een vlucht. Als je geen zitplaatsen reserveert lijkt het wel of men je reisgroep bewust uit elkaar haalt (zodat je de volgende keer wel tegen betaling plaatsen reserveert).

Gezien de recente ontwikkeling dat Ryanair zonder enig fatsoenlijk contact met klanten vluchten annuleert of verplaatst heeft er voor gezorgd dat ik bij mijn laatste vakantie bewust niet met Ryanair gevlogen heb.

4 weken geleden beoordeeld

Maanden voor het vertrek begon het al, het gekende onbeschofte optreden van de CEO van deze maatschappij dat je moet betalen om naast elkaar te zitten en dat de vlucht ofwel wordt afgeschaft of wel vertraging heeft.
Walgelijk hoe ze het geld uit onze zakken zuigen. Als je een plaats wilt naast elkaar betaal je 9€ per persoon, als je extra beenruimte wilt betaal je 90€ per persoon, en zo kan je maar doorgaan. Gelukkig zitten we maar 2u30 op deze vlucht.

Als we de rekensom maken met andere vluchtmaatschappijen is Ryanair zeker niet de goedkoopste. Service, talenkennis, vriendelijkheid, ... kunnen ze nog iets leren van hun collega's.
Wij geven liever 100€ meer uit aan een ticket dan met deze maatschappij nog de lucht in te gaan. Nooit meer.

4 weken geleden beoordeeld

20'te laat opstijgen en 15'voor de aangegeven tijd landen,al meerdere keren meegemaakt met Ryanair.Enkel spijtig dat een handbagage koffertje met de juiste afmetingen in het ruim moet.Met 1 stuk betaald koffer a 40€ per vlucht is dit niet prettig,als je dan merkt dat reizigers zonder ingecheckte bagage een rugzak met een inhoud van +10kg in de bagagebakken proppen ... Bij de bestelling wordt er wel gewerkt om zoveel mogelijk extras te boeken.

4 weken geleden beoordeeld

Al heel vaak met deze 3 prijsvechter gevlogen en 99% op tijd, gelukkig is het in de loop van de jaren wat rustiger geworden in het vliegtuig, geen schreeuwerige reclames meer.

4 weken geleden beoordeeld

Ik reisde zonder bagage en wilde gewoon snel op en af naar Bucharest vliegen zonder toeters en bellen, zonder toegevoegde services. Beide vluchten waren stipt op tijd, geen enkel probleem ondervonden en eigenlijk voor een prijs die je niet moet laten liggen. Enige nadeel zijn de uren van de vlucht, indien je meer keuze wil dan moet je naar een duurdere maatschappij uitkijken.