“Verrassend goed”
Beoordeling van Ryanair

14 oktober 2017 beoordeeld

Ondanks alle kritiek op budgetmaatschappijen beviel dit uitstekend. We hebben wel een priority package geboekt, hetgeen een hoop voordelen biedt tijdens vooral het inchecken en het uitstappen, maar zoveel duurder was dat niet.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Schrijf een beoordeling

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Veel mensen verwachten voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten
Dat kan niet voor die prijs die je ervoor betaalt. Je moet reëel blijven. Wij reizen vaak via Ryanair en hebben geen reden tot klagen

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met Ryanair naar Faro gevlogen. Drukke vlucht met heel veel erg jonge kinderen. Niet echt rustig dus. De zitplaatsen zijn ontzettend krap. Het lijkt wel of er nog meer stoelen in het toestel zijn gepropt. Weinig beenruimte, zelfs geen opbergvakje meer in de rugleuning van de stoel voor je. Volgende keer toch maar weer met de Belgische concurent.

Een TripAdvisor-lid
12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een nachtmerrie. Eerste keer met Ryanair gevlogen, nóóit meer. Service kennen ze niet. Cabine personeel is onprofessioneel en absoluut niet vriendelijk. Dat je voor die prijs niet veel mag verwachten is logisch, maar een glimlach kan geen kwaad. Cabinepersoneel gaat niet goed in op vragen en oogt zelfs geïrriteerd. Toen er omgeroepen werd leek het wel op een afhaalchinees.
Ik ga nooit meer op transport, andere woorden kan ik er niet voor bedenken, met Ryanair.

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren 1u en 45 min op voorhand.
We kregen 0 hulp
Lieten ons €100 bijbetalen omdat we niet online ingecheckt waren
Mochten niet met bankcontact betalen
Rijen van 40 min wegens veel te weinig personeel
Alle vluchten van ryanair moesten op 2 rijen de valiezen binnenbrengen
Werden aan het lijntje gehouden en rondgestuurd
Personeel slechtgezind en arrogant
Werken tegen hun zin
Wilden ons uiteindelijk niet meer inchecken
Vlucht die 70 mensen geboekt hadden is toegekomen in belgië met ocharme 17 passagiers. De rest is niet op de vlieger geraakt
Mochten nieuwe vlucht zoeken en boeken
Overnacht op de luchthaven
Mijn vriend een dag loon kwijt want moest normaal gaan werken

Klacht ingediend. Voorlopig nog geen reactie
Vrees dat we ons geld kwijt zijn