“Altijd stipt op tijd”
Beoordeling van Ryanair

4 weken geleden beoordeeld

Vlieg 10 x /jaar, kan niets negatief aanmerken.
Wie er graten in ziet, vliege maar met een andere maatschappij. U hoeft niets af te breken.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Ryanair
Bekijk de nieuwste beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

Ryanair is waarschijnlijk de meest simplistische luchtvaartmaatschappij ooit. Ze vliegen enkel met de boeing 737 hebben zeer beperkt zitcomfort, bij ryanair is er ook geen mogelijkheid om meer comfort te krijgen tijdens de vlucht door meer te betalen.

in mijn ervaring heb je met ryanair een stipte vlucht, maareen zeer beperkt comfort, het personeel is meestal zeer opdringerig en vooral gefocust om alles zo snel mogelijk af te handelen, en niet op het comfort van de passagier.

17 augustus 2017 beoordeeld

Aangenaam boordpersoneel, beleefd. Goede uitleg over de weersomstandigheden. De vluchten zijn zeer vlot verlopen.

16 augustus 2017 beoordeeld

Echt niet aan te raden als je meer dan 2 uren moet vliegen. Onze vlucht duurde 3u45 m. Je stoel is niet verstelbaar en zeer hard. Na enkele uren heb je echt last aan je achterwerk. We zaten op de eerste rij en hadden dus iets meer plaats aan de voeten. Maar door de niet verstelbare zetels zit je nooit comfortabel. De prijs was alles behalve gratis (350 € pp). Geen aanrader.

15 augustus 2017 beoordeeld

Hadden enkel handbagage en toch duurde het eeuwen voor we konden inchecken. We stonden als eerste aan incheckrij, er ging iets fout waardoor we naar andere balie moesten met als gevolg dat de eersten de laatsten werden in de rij!Moeilijke procedure om stoel online te reserveren...voor alles bijbetalen.