“Niet het niveau van Emirates . . .”
Beoordeling van Qantas

10 december 2017 beoordeeld

Amsterdam - Melbourne geboekt bij Emirates, maar helaas niet gekregen wat ik verwachtte. Heen al een teleurstelling dat ik een van de oudste 777's van Emirates had van Dubai naar Melbourne, met een echt slechtere BC stoel en 2-3-2 indeling. Maar terug met een A380 van Qantas i.p.v. Emirates. en dan merk je dat de ene 380 de andere niet is. Waar Emirates een fantastisch interieur heeft, heeft Qantas gekozen voor zoveel mogelijk stoelen . . . en dat merk je zeker ook in de Business Class. Minder privacy en minder comfort. Dus simpele tip voor deze lange afstanden: overtuig je ervan dat je met een top-maatschappij vliegt en een nieuw interieur hebt. Je betaalt wer tenslotte genoeg voor.

6 december 2017 beoordeeld

Best tevreden over het geboden confort tijdens de vlucht: voldoende beenruimte in de A380, voldoende ruimte voor handbagage en eten was OK.
Lange vlucht met tussenlanding in Dubai.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig beenruimte en het meerendeel van de cabinebemanning leek rechtstreeks uit het bejaardentehuis te komen. Nu heb ik helemaal niets tegen oude mensen maar kom op zeg.

25 maart 2017 beoordeeld

we hebben al met heel wat maatschappijen gevlogen. Deze keer op de terugreis met Qantas. De ruimte tussen de stoelen is zeer beperkt. Je kan tijdens de lange vluchten de benen niet strekken. Wanneer de stoel voor je in ligpositie is, kan je enkel met veel moeite uit je eigen stoel (voor toilet bvb.). Het eten is te OK naar de lage kant. Niet mijn favoriete maatschappij

19 december 2016 beoordeeld

Gevlogen met het grootste passagiersvliegtuig ter wereld, de Airbus A380. Schitterende ervaring; heel stil vliegtuig ondanks zijn grootte.
Crew zeer relaxed, zoals Aussies zijn, geen hautain gedoe.

Bedank A. K