“Gemiddeld”
Beoordeling van Qantas

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig beenruimte en het meerendeel van de cabinebemanning leek rechtstreeks uit het bejaardentehuis te komen. Nu heb ik helemaal niets tegen oude mensen maar kom op zeg.

25 maart 2017 beoordeeld

we hebben al met heel wat maatschappijen gevlogen. Deze keer op de terugreis met Qantas. De ruimte tussen de stoelen is zeer beperkt. Je kan tijdens de lange vluchten de benen niet strekken. Wanneer de stoel voor je in ligpositie is, kan je enkel met veel moeite uit je eigen stoel (voor toilet bvb.). Het eten is te OK naar de lage kant. Niet mijn favoriete maatschappij

19 december 2016 beoordeeld

Gevlogen met het grootste passagiersvliegtuig ter wereld, de Airbus A380. Schitterende ervaring; heel stil vliegtuig ondanks zijn grootte.
Crew zeer relaxed, zoals Aussies zijn, geen hautain gedoe.

Bedank A. K
17 oktober 2016 beoordeeld

We hebben 4 vluchten gemaakt met Qantas van Singapore via Sydney naar Cairns en weer terug en we betaalden voor elke vlucht 30 AUD voor het reserveren van stoelen. Achteraf blijkt dit weggegooid geld, want we hadden evengoed bij het inchecken naast elkaar kunnen zitten. Tijdens deze vlucht bleek 1 van de twee keuzemaaltijden niet meer voorradig en kreeg ik de opmerking "dat is dan jammer voor u" te horen. Drie toiletten voor 160 passagiers is erg weinig zeker als er 1 toilet (uit veiligheidsoverweging zo de stewardes uitlegde?????) uitsluitend beschikbaar is voor 6 business class passagiers!!!
Ook de terugvlucht van Cairns naar Sydney op 30 sept was geen pretje. Nee, Qantas mag dan een veilige luchtvaartmaatschappij zijn, maar daar is wat mij betreft alles mee gezegd!!

24 augustus 2016 beoordeeld

Betrof een binnenlandse vlucht van 5 uur. Goede service, vriendelijk personeel. Goede beenruimte en goede films en series voor onderweg.