Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Wat een assistentie geweldig”
Beoordeling van Philippine Airlines (PAL)


10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden vertraging opgelopen met asia air uit Cataclan kwamen 40 min voor vertrek toestel op domestic hal 4 aan we moesten dus nog naar hal 2 dit is 15 min met de taxi. Kwamen 15 voor vertrek bij de balie van PA aan. Hier heeft men ons met 4 personen geholpen om toch nog op tijd in het vliegtuig te komen. Overal langs met privé busje naar het vliegtuig en precies op tijd aan boord. Ik vlieg regelmatig maar deze service heb ik nog nooit meegemaakt wat geweldig. Ik zag ons al staan voor een Nederlandse balie, ja dat is u probleem daar heb ik niets mee te maken ;-) nee dan ging het hier wel even anders. Super.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank Erwin S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (2.596)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

1 - 5 van 2.596 beoordelingen

30 augustus 2017 beoordeeld

Zeer correcte en veilige maatschappij. Zeer net en vriendelijk personeel, zeer behulpzaam en vriendelijk

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank ivobelgica
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 maart 2017 beoordeeld

Er waren nog veel lege plaatsen in het vliegtuig. Toch werden de passagiers bij elkaar gestopt. Een verzoek om op een lege plaats te zitten om foto's te kunnen maken bij het opstijgen, werd resoluut afgewezen. Zelfs werden de vrije plaatsen ontoegankelijk gemaakt. Had ik maar extra moeten betalen. Beetje kinderachtig. Kreeg een maaltijd, maar deze kon me allerminst bekoren.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank Wim V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 augustus 2016 beoordeeld

Een schoon toestel. Niet helemaal vol. We kregen wat te eten en te drinken. De vlucht was keurig op tijd. De bediening vriendelijk. De landing perfect.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Joep v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 april 2016 beoordeeld

Goede service, vriendelijk personeel, schone toestellen. Op korte vluchten krijg je zelfs drinken en een snack. Ik was aangenaam verrast. Mocht ik terug gaan naar de Fillipijnen, absoluut met Phillipine Airlines!

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank AsGo88
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.