“Inchecken geweigerd vanwege creditcard”
Beoordeling van Nok Air

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag onze eerste ervaring bij NokAir. Inchecken ging niet want zij hadden een ander creditcardnr in hun systeem als waar wij mee hadden betaald. We snappen niet hoe dat kan. Probleem, we werden niet ingechecked. WTF! We staan op de lijst met passagiers en hadden betaald! Dus uiteindelijk maar een refund en opnieuw betaald. En nu maar hopen dat het bedrag niet dubbel wordt afgeschreven. Nog nooit meegemaakt dat bij inchecken ook een check wordt gedaan met creditcard. Verder was de vlucht prima. Gelukkig :-(

1 oktober 2017 beoordeeld

Prima. Korte vlucht, maar zelfs daarop kreeg je nog een broodje en water. De vlucht vertrok en landde op tijd.

15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie vluchten gemaakt tijdens mijn verblijf in Thailand met deze maatschappij. Nooit langer dan 20 minuten vertraging gehad. Ik ben dus op dit moment zeker tevreden. Verwacht geen te grote luxe en het kan enkel meevallen.

4 december 2016 beoordeeld

We vlogen op tijd in een uur naar Chiangmai. De bagage kwam keurig binnen 10 minuten van de band. De zitplaatsen zijn ruim

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
24 juni 2016 beoordeeld

Reeds verschillende malen nam mijn vrouw en ik een vlucht via Nok Air. 15 kg bagage is in de prijs inbegrepen. Ze zijn vriendelijk en best soepel als je wat kilootjes meer bij je hebt.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)