“Rustige vlucht naar kuala lumpur.”
Beoordeling van Malaysia Airlines

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd met Malaysian air een goede rustige fijne vlucht gehad, een tegenvaller voor bierliefhebbers, is niet verkrijgbaar op deze vlucht, maar voor de rest prima.

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer met deze maatschappij gevlogen. Wij hadden stewardess die er volgens mij niet echt zin in had, was haastig en onvriendelijk. Tijdens de nacht was het koud in het vliegtuig.

6 december 2017 beoordeeld

Prima vliegtuig en genoeg beenruimte! Erg vriendelijk personeel ook! Alles was goed verzorgd en als we vragen hadden, hielpen ze ons gelijk!

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1 november 2017 beoordeeld

Er zit een behoorlijk verschil in de business class verzorging van de diverse maatschappijen. Malaysia behoort wat mij betreft tot de slechtere ervaringen. Oude stoel die uit zichzelf naar achteren gaat bijvoorbeeld in een 737 toestel. De nieuwe business class toestellen zijn duidelijk beter maar boden mij onvoldoende zitcomfort. Het personeel is erg vriendelijk maar wat maaltijdverzorging en presentatie van het eten bijvoorbeeld mogen ze wel eens de kunst afkijken bij andere maatschappijen. mierzoetevruchtensappen uit pak ipv vers, de algehele presentatie van het eten was erg povertjes. Maar wat me vooral écht stoorde waren de slechte hoofdtelefoon en dito tv schermen zorgden ervoor dat de film nauwelijks te volgen was. Businessclass onwaardig.

30 augustus 2017 beoordeeld

Ach er valt eigenlijk weinig te beoordelen. Veel van hetzelfde. Als bijzonderheid is te vermelden dat dit een non alcohol vlucht was. Betekend wel dat het een stuk rustiger in de cabine is.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)