“Slechte service na vertraging en geannuleerde vluchten.”
Beoordeling van Lufthansa

5 weken geleden beoordeeld

Meer dan 6 uur vertraging bij de heenvlucht. Terugvlucht naar Amsterdam geannuleerd. De volgende dag een vlucht naar Duitsland deze had weer vertraging. In Duitsland aangekomen vlucht naar Nederland geannuleerd de volgende vlucht konden we mee. Dit alles kan gebeuren maar je wordt gewoon in je gezicht uitgelachen in Amerika en in Duitsland hebben ze ook nergens begrip voor. Je wordt schandalig behandeld. Uiteindelijk meer dan 36 uur erover gedaan om in Amsterdam te komen. Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt. Zelf de prijsvechters behandelen je beter.

Datum van reis: juni 2024

11 juni 2024 beoordeeld

Op de heenvlucht bleven beide koffers achter bij de tussenstop in Frankfurt. Pas na 2 volle dagen eindelijk afgeleverd in het hotel. Ondertussen was info krijgen moeilijk. De telefoon werd niet opgenomen.
Op de terugvlucht bleef 1 koffer in Munchen achter. We zagen hem op het platform weer wegrijden ! 30 uur later thuis bezorgd.
Bij vertrek vanaf Schiphol bij het inchecken gevraagd of er geen kenmerk aan de koffer bevestigd moest worden in verband met de overstap. Werd afgewimpeld als domme vraag!

Datum van reis: mei 2024
27 mei 2024 beoordeeld

Tijdens de vlucht naar München zagen we dat onze aansluitende vlucht naar Düsseldorf was geannuleerd. Reden onbekend. Medewerker in de service desk van de lounge was onbeschoft. Lufthansa had ons omgeboekt naar de goedkopere dochtermaatschappij en was niet in staat om boardingcards te geven en wilde pas na veel aandringen een vluchtnummer geven. Een voucher voor een maaltijd kon er ook niet af. Wel ontzegging tot de lounge terwijl we business geboekt hadden. Vier uur te laat op de eindbestemming en geen koffers. Lufthansa weet van niets en verwijst ons naar Germanwings, nadat ze verteld hadden dat dit heel normaal is. Tip boek bij Germanwings, een stuk goedkoper en daar werden we wel vriendelijk behandeld.

Datum van reis: mei 2024
26 april 2024 beoordeeld

Verschrikkelijk!! Wat een nachtmerrie, nooit meer met Lufthansa.
Denk je een relaxte vakantie te gaan maken in de VS, draait het uit op 3 weken lang stress en ergernis. Komen we aan in Dallas krijgen we een simpel berichtje dat onze bagage niet meegekomen is maar omdat we in Amsterdam ook onze handbagage hadden moeten inchecken hadden we dus letterlijk alleen de kleren die we aanhadden. Na 8 dagen en heel veel telefoontjes, mailtjes en online formulieren eindelijk de bagage van meneer, de bagage van mevrouw is helemaal nooit aangekomen.
Volgens iedereen heb je recht op vergoeding van minimaal de noodzakelijkste spullen; een schone onderbroek is na 3 dagen ook wel lekker.
Nou vergeet het maar, Lufthansa vergoedt helemaal niets! Ze blijven je traineren met mailtjes, onverstaanbare helpdesks uit India enz.
We hebben veel gereisd met verschillende luchtvaartmaatschappijen maar dit hebben we nooit meegemaakt.
Al hadden ze maar een beetje begrip en hulpvaardigheid getoond maar vergeet het maar. Alleen maar botte afwijzingen, voor hun zijn wij alleen maar een stelletje sukkels.
Wel te koop lopen dat ze een van de beste ter wereld zijn, nou voor ons staan ze ver onder elke andere maatschappij.

Datum van reis: april 2024
15 maart 2024 beoordeeld

Vlak voor onze terugreis werden onze vluchten geannuleerd door een staking. Lufthansa heeft dit op zeer voortvarende wijze opgelost. Hier kunnen andere vliegtuigmaatschappijen nog wat van leren!

Datum van reis: maart 2024