Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Ondiscipline en slechte behandeling van passagiers en nog meer ”
Beoordeling van Lufthansa


8 januari 2024 beoordeeld

-We hadden geen toegang tot de Luft Ansa-site en deze gaf constant error
-Onze naam stond niet op de lijst van retourpassagiers tenzij we een retourticket hadden
-Onze eerder aangeschafte extra baggage stond niet vermeld op de website van de luchtvaartmaatschappij
-Na twee uur inspanning en aandringen konden we eindelijk op de website van Lufthansa komen en stond onze naam op de lijst van terugkerende passagiers, maar onze extra bagage stond nog niet vermeld.
-Kortom, we waren erg zenuwachtig, ze gaven ons een ongemakkelijk gevoel en we waren de laatste mensen die aan boord van het vliegtuig gingen.
-De functionarissen van Lufthansa op de luchthaven van Frankfurt behandelen en respecteren de passagiers zeer ongunstig

Datum van reis: januari 2024
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
1  Bedank Farzad N
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordelingen (42.376)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

17 - 21 van 42.376 beoordelingen

14 december 2023 beoordeeld

Slechtste lucht maatschappij ooit!!! Twee keer mijn vlucht gecanceld met de overstap in Duitsland naar Amsterdam. Ze zeggen dat het aan de ‘weather conditions’ ligt maar ze hebben gewoon geen bemanning.. SCHANDALIG dat je vervolgens mensen gewoon op hun eigen houtje het verder laat uitzoeken in de nacht

Datum van reis: december 2023
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Excursion38503289892
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
4 december 2023 beoordeeld

Vroeger vloog ik vaak met Lufthansa maar na mijn laatste ervaring nooit meer. In verband met te laat ontvangen visum moest ik de terugreis annuleren bij de Luftwaffe. Voor mijn reisverzekering heb ik een annuleringsfactuur nodig. Daar wacht ik nu reeds twee maanden op. 26 telefoontjes verder en geen stap verder.

Datum van reis: oktober 2023
2  Bedank RaymondH5
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
16 november 2023 beoordeeld

WE REISDEN MET GANS DE FAMILIE ZES PASSAGIERS
DE AANGEKOCHTE SEATS WERDEN NIET GEGEVEN EN WE DIENDEN IN GEWONE STOELEN TE ZITTEN
IK WACHT AL 10 MAANDEN OP MIJN REFUND
IK HEB AL 8X MAIL GESTUURD MAAR HET IS EEN COMPUTER DIE STEEDS MET HETZELFDE SJABLOON ANTWOORDT
EEN SERVICE DESK KRIJG JE NIET TE PAKKEN
IK MOET NOG 750€ TERUGKRIJGEN
ZOALS HET NU GAAT VOEL IK MIJ BEDROGEN EN BESTOLEN !!!!!
HOE KAN JE NU MET KLANTEN ZO OMGAAN
IK KIES LIEVER VOOR EEN ANDERE MAATSCHAPPIJ
IK KOTS VAN HET GEVOEL OM DAAR TERUG EEN DIENST VAN TE MOETEN KOPEN
IK ZAL DUS MAANDELIJKS BLIJVEN MAILEN OM MIJN REFUND TERUG GESTORT TE KRIJGEN
WAARDELOZE SERVICE DUS
NOOIT MEER

Datum van reis: januari 2023
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
1  Bedank Compass53717509807
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
18 oktober 2023 beoordeeld

Waardeloos bedrijf! Laten vluchten overboeken om vervolgens net voor de vlucht mensen te laten omboeken naar een latere vlucht. Hierbij wordt een te lage compensatie aangeboden en wordt de bagage niet meegevlogen met de volgende vlucht omdat dit te veel tijd kost. Bagage komt vervolgens meer dan een week later op het thuisadres kapot aan. Klantenservice is ook waardeloos. Ze kunnen niks voor je betekenen. Iets simpels opzoeken is al niet mogelijk.

Datum van reis: september 2023
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
1  Bedank henk s
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.