“Matige airline”
Beoordeling van Lufthansa

14 september 2019 beoordeeld

We hebben tijdens onze vakantie naar Nova Scotia en Newfoundland twee vluchten gehad van Düsseldorf naar Frankfurt en viseversa. Beide keren stond het vliegtuig er maar slaagden ze er niet in om op tijd te boarden wat bijna als gevolg had dat een een Condor vlucht misten in Frankfurt. Het is allemaal heel erg slecht geregeld. Niet verwacht van een Duitse luchtvaart maatschappij.

10 september 2019 beoordeeld

De vlucht duurt 30 min met wel waar vertraging ze excuses aan duur niet de betalen slecht luxair is beter als Lufthansa want ‘et Luxair heb je ook LUX FRA

Datum van reis: maart 2019
9 september 2019 beoordeeld

niks op aan te merken ok de vliegtijd is vrij kort maar iedereen kreeg toch een drankje en iets om te smullen ,kleinigheden maar het was wel tof.

9 september 2019 beoordeeld

Eten was iets minder maar vlucht perfect personeel vriendelijk alles was voor de rest aanwezig dus buiten eten perfect

Datum van reis: juli 2019
9 september 2019 beoordeeld

Ik had een "light fair" geboekt exclusief ruimbaggage. Deze was op de heenweg (vliegend met Swiss) niet online bij te boeken. Een heel gedoe om dat op Schiphol alsnog te doen (in de rij, inchecken, betalen bij een aparte balie en weer bij de incheckbalie registreren).
Op de terugweg had ik de ruimbaggage wel online bijgeboekt en betaald. Opnieuw gedoe bij de incheckbalie: mij werd een afschrift van mijn betaling gevraagd. Gelukkig had ik het in m'n mailbox. Volgende keer uitprinten!
De vlucht zelf was goed, veilig. Eten niet bijzonder, pursers correct maar niet super vriendelijk. Stoel was goed, maar beenruimte viel mij wat tegen (zat aan het gangpad). Multimedia ok. We vlogen met de A380.
Overstap in Frankfurt was kantje boord: heel groot vliegveld en veel beveiliging. Je hebt minstens een overstaptijd van 1,5 uur nodig van de intercontinentale terminal naar de Europese terminal. Gelukkig kwam ons vliegtuig 1/4 uur eerder aan dan gepland zodat we het nog haalden.
Al met al goed maar niet geweldig deze keer. Vanwege de prijs en de rewards punten zou ik wel nogmaals Lufthansa vliegen. Weet niet of ik dan weer een light fair zou kiezen.