“40 min vlucht -”
Beoordeling van Lufthansa

1 juni 2018 beoordeeld

Alles verliep perfect. Vooral op de terugvlucht valt op hoe Frankfurt veel vlotter werkt dan Brussels airport.
Self check in voor bagage is mogelijk.
Maar bij een volgend zakenbezoek aan Frankfurt neem ik wellicht de auto. Ik denk dat ik er veel sneller kan zijn, als je alle wachttijden en treinreistijden erbij telt.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)

28 mei 2018 beoordeeld

De Premium Economy van Lufthansa is eigenlijk een mini-Business seat. Heerlijk veel stoelruimte met goede zitting, groot scherm, groot dienblad in de gescheiden (= + !) armleuning, goede beenruimte, oplaadpunten voor al je accessoires EN een complementair flesje water.
De service is erg goed en het eten (had de NON Veg) was lekker.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
25 mei 2018 beoordeeld

Uitstekende service, vlotte afhandeling, geen eindeloze rijen wachtende mensen. Ze hadden ons automatisch ingechecked maar we konden op het vliegveld onze stoel wijzigen. Perfecte stoelen. Het eten is net als bij iedere maatschappij niet bijzonder maar wel smaakvol. Bijzonder detail: je krijgt echt bestek, een glaasje voor de wijn en zit niet te knoeien met dat vreselijke plastic wat breekt en niet prettig eet. Vriendelijk cabine personeel, niets was te veel. Een aanrader voor iedereen.

23 mei 2018 beoordeeld

Deze vlucht was volgeboekt en ze konden ons niet tesamen zetten. We zaten 4 rijen uit elkaar. We kregen iets te drinken en een power bar. Ook niet echt om de honger te stillen. BIj vertrek uit Frankfurt moesten we lang wachten op de bus die ons naar het vliegtuig moest brengen. We zaten als haringen in een ton. Geen 2e bus beschikbaar.
Aangekomen in Krakow waren er wel 2 bussen. Veel beter!

23 mei 2018 beoordeeld

Vanuit BRU al 25 mins vertraging, dus al wat stress voor de aansluiter. Gelukkig zelfde terminal, dus wel gehaald. Service aan boord wel beetje traag, maar toch nog op tijd.
Was nieuw toestel, A 320 NEO (new engine option). Is wel degelijk veel stiller (en veronderstel ook zuiniger). Beenruimte was standaard (voor mensen groter dan 1,80 m wel wat krap). Boordpersoneel wel vriendelijk.