“Zo moet het zijn”
Beoordeling van Lufthansa

14 februari 2018 beoordeeld

Goede service op het vliegtuig, goede maaltijden en voldoende drinken. Personeel zeer beleefd en behulpzaam. Veel films beschikbaar.

11 februari 2018 beoordeeld

Betrouwbaarheid is het minste wat je van een duitse wereldspeler verwacht en dat krijg je dan ook. Op tijd met tussendoor nog een snack en een drankje wat je voor dezelfde vlucht bij Brussels Airlines niet krijgt!
Voor mij mag Brussels Airlines onmiddelijk inwisselen voor Lufthansa.

4 februari 2018 beoordeeld

Airberlinvlucht was gewijzigd en Lufthansa bracht ons veilig thuis....Super! Goede service aan boord en eigen personeel zat op de klapstoeltjes, omdat wij nog van Frankfurt naar Dusseldorf moesten (waar de auto stond)

3 februari 2018 beoordeeld

Degelijke luchtvaartmaatschappij, we hadden overstap in Frankfurt, daar
is alles echter niet heel duidelijk aangegeven, noch is het personeel vriendelijk om aan
te geven welke kant je op moet.

1 februari 2018 beoordeeld

Alles was prima geregeld ..het vliegen op zich was rustig en snel .. Ook nog zakje chips met wat drinken gehad .. Eigenlijk prima !De vlucht duurde 1.15 UUr ..Dus vrij snel ..Inchecken ging gemakkelijk en snel.