“Top top top!!!”
Beoordeling van Lufthansa

11 januari 2018 beoordeeld

Helemaal top!! Niks op aan te merken! Eten en drinken zoveel je maar wil! Super vriendelijk personeel

10 januari 2018 beoordeeld

Brandschoon vliegtuig, accurate cabin crew, comfortabele stoelen, smakelijke broodjes en een lekker biertje erbij. Stipt op tijd vertrokken en ruim voor tijd in Amsterdam.

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
5 januari 2018 beoordeeld

Van Frankfurt naar Amsterdam gevlogen. Korte vlucht, maar toch de ruimte voor eten en drinken onderweg. De sandwich was erg droog. Stoelen zeer comfortabel en de beenruimte is prima! Niks mis met deze vlucht.

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
3 januari 2018 beoordeeld

Door weersomstandigheden vertraging. Dat kan gebeuren, maar dan wordt je omgeboekt via een dramatisch beroerde route. Extra overstap en met inferieure maatschappijen die in de Allianz zitten, maar als ik Thai boek, dan wil ik Thai vliegen. Kreeg te horen dat ik het er maar mee moest doen. Ze denken niet mee, geen compensatie, chagrijnige mensen die nauwelijks Engels beheersen en dan bij de customer service werken!

26 december 2017 beoordeeld

Mijn vlucht van 17:20 was geannuleerd. De andere 2 vluchten van de avond zaten vol, en eventuele vrije stoelen waren bestemd voor business class of frequent flyer.
Ik kreeg geen alternatief aangeboden, ook geen hotelovernachting, alleen een bon voor een gratis kop koffie.
Uiteindelijk heb ik zelf een treinticket gekocht. Deze mocht ik bij de Lufthansa declareren. Dit heb ik ook gedaan, gebeld, gemaild, maar hier blijft het oorverdovend stil.
Wel een betaalde vlucht annuleren, maar niet zorgen voor enige compensatie.
Super slechte service natuurlijk.