“Prima maatschappij”
Beoordeling van Lufthansa

6 september 2017 beoordeeld

Als je met Lufthansa vliegt, dan vlieg je met een Duitse maatschappij die grondig is. Gewoon Duitse degelijkheid kun je verwachten en dat krijg je ook. Dat begint al op de luchthaven waar je meer dan voldoende wordt geïnformeerd aan de balie en dat gaat verder tot aan vertrek.
Eenmaal aan boord van het vliegtuig in de economy class is het een prima toestel om een lange vlucht mee te maken. Ik ben 1.85 meter en kon zelfs prima zitetnin de stoelen. Natuurlijk is de ruimte wat minder als de stoel voor je naar achteren gaat, alleen had dat geen effect op de beenruimte.
En ja, 11 uur in een vliegtuig is een lange tijd waarin je af en toe en rondje loopt om de tijd wat te doden en in beweging te komen. Daarvoor is voldoende ruimte aan boord.
Catering is prima met de vooraf op te geven keuzen in maaltijden. Zo heb ik een vegetarische en een lactose vrije maaltijd besteld. Die waren beide prima in orde. Ook drankjes en overige catering was prima. Net de servicegerichtheid van het cabinepersoneel.
De entertainment is heel uitgebreid met in het toestel de laatste films en weet ik het wat allemaal. Vooraf krijg je zelfs nog de mogelijkheid om enkele ebooks de downloaden (helaas maar 2), dus aan vermaak tijdens de vlucht ook geen gebrek. Kortom een prima maatschappij voor mij.
Enige minpunt vind ik de zelf-check-in balies op Schiphol. Van de schermen werkt de helft slecht. Daar moet iets aan gedaan worden.

4 september 2017 beoordeeld

ontzettend lange vertraging gehad. Deze vertraging werd ook was in de ochtend voor vertrek bekend gemaakt. Er was geen informatie beschikbaar over aankomsttijd, dit werd pas bekend toen ik al in Berlijn zat. achteraf veel heen en weer geschommeld met de klantenservice etc voor eventuele vergoeding. tot op heden (2 maanden later) geen succes.

1 september 2017 beoordeeld

van bij aankomst in Frankfurt tot en met het afhalen van onze bagage in Montreal een goede service gehad. Niettegenstaande we economy vlogen toch degelijke voeding gekregen. bij het minste werd aan onze vragen voldaan. zeker voor herhaling vatbaar

30 augustus 2017 beoordeeld

Alles goed geregeld. Goed personeel.Aandachtig en professioneel. Goede kwaliteit maaltijden. Zeer ontspannen vlucht.

30 augustus 2017 beoordeeld

altijd in orde met Lufthansa ,deutsche grundlichkeit zou ik zeggen;
vertrekt altijd stipt ,goeie service aan boord