“Toch een de betere luchtvaartmaatschappijen”
Beoordeling van Lufthansa

22 augustus 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Genoeg beenruimte. Zeer lekker eten. Geen vertraging. Er worden ook upgrades gedaan naar business class indien de vlucht overvol zit.

21 augustus 2017 beoordeeld

Harde zetels en weinig ruimte, geen verschil met Europese vluchten. Bij de terugvlucht was het beter in premiumeconomy.
Maaltijden flauw, niets bijzonder. Wel vriendelijke bediening.
Tof met eigen scherm voor film, games enz.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima luchtvaarmaatschappij, met name als je nét nog iets langer van je vakantie wilt genieten. Alle vluchten hadden vertraging en daarmee was het halen van aansluitende vluchten niet of net haalbaar. Natuurlijk kunnen er altijd onvoorziene omstandigheden zijn en werd er voor ons wel een heel goede oplossing geboden! Al met al zijn we dus toch tevreden.

9 augustus 2017 beoordeeld

Alles is keurig en efficient geregeld. Goede site om in te checken. En uitstekende vluchttijden. Het is geen Etihad. Dat was meer dan goed. Lufthansa is gewoon prima; maar niet meer dan dat.

8 augustus 2017 beoordeeld

Op zich is er niets mis met deze vliegmaatschappij, maar als ze te laat vertrekken en je de aansluiting mist naar Tokio in Frankfurt is de service alles behalve goed. We werden van het kastje naar de muur gestuurd en niemand wilde helpen bij het omboeken.
Na tot 3 x toe weg te zijn gestuurd waren we het zat en zeiden we dat we niet meer weggingen totdat we geholpen werden. Toen pas werd er een hotel geregeld en onze vlucht ongeboekt. Ruim 28 uur later kwamen we aan op de plaats van bestemming. Ruim een hele dag vakantie gemist. We voelden ons niet serieus genomen.
Op de terugreis verliep alles wel geheel volgens planning. Service aan boord was prima.