ā€œVertragingenšŸ˜±ā€
Beoordeling van Lufthansa

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima luchtvaarmaatschappij, met name als je nƩt nog iets langer van je vakantie wilt genieten. Alle vluchten hadden vertraging en daarmee was het halen van aansluitende vluchten niet of net haalbaar. Natuurlijk kunnen er altijd onvoorziene omstandigheden zijn en werd er voor ons wel een heel goede oplossing geboden! Al met al zijn we dus toch tevreden.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Lufthansa
Bekijk de nieuwste beoordelingen

9 augustus 2017 beoordeeld

Alles is keurig en efficient geregeld. Goede site om in te checken. En uitstekende vluchttijden. Het is geen Etihad. Dat was meer dan goed. Lufthansa is gewoon prima; maar niet meer dan dat.

8 augustus 2017 beoordeeld

Op zich is er niets mis met deze vliegmaatschappij, maar als ze te laat vertrekken en je de aansluiting mist naar Tokio in Frankfurt is de service alles behalve goed. We werden van het kastje naar de muur gestuurd en niemand wilde helpen bij het omboeken.
Na tot 3 x toe weg te zijn gestuurd waren we het zat en zeiden we dat we niet meer weggingen totdat we geholpen werden. Toen pas werd er een hotel geregeld en onze vlucht ongeboekt. Ruim 28 uur later kwamen we aan op de plaats van bestemming. Ruim een hele dag vakantie gemist. We voelden ons niet serieus genomen.
Op de terugreis verliep alles wel geheel volgens planning. Service aan boord was prima.

7 augustus 2017 beoordeeld

Een aangename vlucht, de crew staan altijd ter beschikking en zijn zeer vriendelijk, vlotte bediening met extra glimlach erbij !!!

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na slechte ervaring / nachtmerrie met gemiste vlucht alitalia toch nog superbediening gekregen van Lufthansa. Voldoende beenruimte. En er werd gewacht op mensen van transitvlucht. Iedereen werd op de hoogte gebracht. Top communicatie en service !