Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“In de heenvlucht niet naast elkaar, terwijl wel perfect mogelijk...”
Beoordeling van LOT Polish Airlines


4 weken geleden beoordeeld

In de vlucht zaten we niet naast elkaar, terwijl dit wel mogelijk kon zijn geweest. Voor de maaltijd moest worden bijbetaald, redelijk duur voor hetgene het maar was. Niet echt lekker.

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank jannickfeys
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (4.521)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

1 - 5 van 4.521 beoordelingen

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De beenruimte is iets minder ruim, maar prijs -kwaliteitverhouding is goed. Je kunt drinken kopen, maar je krijgt ook 1 keer Water/koffie/thee aangeboden. De vlucht vanaf Amsterdam had vertraging waardoor wij de aansluiting op Warschau misten. We kregen een nieuwe vlucht voor de volgende ochtend. Ook kregen we een hotelovernachting in Warschau, taxi naar hotel en terug naar luchthaven, lunch, diner en ontbijt aangeboden.

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank anita2015920
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 augustus 2019 beoordeeld

Domme zitzakken zitten daar bij de SERVICE van LOT er is totaal geen service ze lachen je uit, behulpzaam? Zijn ze totaal niet!! En LOT altijd met vertragingen en gemiste vluchten ,omdat hun vruchten altijd VERTRAGING hebben! DOE JE ZELF EEN PLEZIER!! En vlieg niet met lot!

Datum van reis: augustus 2019
1  Bedank Daniel A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs van Brussel naar Tokyo gevlogen. Helaas was het niet mogelijk om naast elkaar te zitten, terwijl het ticket gewoon voor 2 personen was ingekocht. Oké, kan misschien gebeuren. (Hebben samen ruim 110 vluchten gemaakt en nog nooit eerder gehad, maar oke..) Op de terugvlucht meteen na opening online-check-in wederom hetzelfde. Online hulp geeft aan dat het niet anders kan. Je betaalt een hoop geld en kunt 2x op een vlucht van ruim 11 uur niet naast elkaar zitten!! Slecht systeem!

Datum van reis: augustus 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
1  Bedank maartenh901
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 juli 2019 beoordeeld

Er wordt niet moeilijk gedaan over bagage, zowel ruim- als cabinebagage. Het Engels van de crew is om te huilen.

Datum van reis: juni 2019
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank Maarten G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.