“In de heenvlucht niet naast elkaar, terwijl wel perfect mogelijk...”
Beoordeling van LOT Polish Airlines

4 weken geleden beoordeeld

In de vlucht zaten we niet naast elkaar, terwijl dit wel mogelijk kon zijn geweest. Voor de maaltijd moest worden bijbetaald, redelijk duur voor hetgene het maar was. Niet echt lekker.

• Eten en drinken
    • Inchecken en instappen

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De beenruimte is iets minder ruim, maar prijs -kwaliteitverhouding is goed. Je kunt drinken kopen, maar je krijgt ook 1 keer Water/koffie/thee aangeboden. De vlucht vanaf Amsterdam had vertraging waardoor wij de aansluiting op Warschau misten. We kregen een nieuwe vlucht voor de volgende ochtend. Ook kregen we een hotelovernachting in Warschau, taxi naar hotel en terug naar luchthaven, lunch, diner en ontbijt aangeboden.

11 augustus 2019 beoordeeld

Domme zitzakken zitten daar bij de SERVICE van LOT er is totaal geen service ze lachen je uit, behulpzaam? Zijn ze totaal niet!! En LOT altijd met vertragingen en gemiste vluchten ,omdat hun vruchten altijd VERTRAGING hebben! DOE JE ZELF EEN PLEZIER!! En vlieg niet met lot!

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs van Brussel naar Tokyo gevlogen. Helaas was het niet mogelijk om naast elkaar te zitten, terwijl het ticket gewoon voor 2 personen was ingekocht. Oké, kan misschien gebeuren. (Hebben samen ruim 110 vluchten gemaakt en nog nooit eerder gehad, maar oke..) Op de terugvlucht meteen na opening online-check-in wederom hetzelfde. Online hulp geeft aan dat het niet anders kan. Je betaalt een hoop geld en kunt 2x op een vlucht van ruim 11 uur niet naast elkaar zitten!! Slecht systeem!

18 juli 2019 beoordeeld

Er wordt niet moeilijk gedaan over bagage, zowel ruim- als cabinebagage. Het Engels van de crew is om te huilen.

Datum van reis: juni 2019
    • Eten en drinken